اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد

واردات ۸۰ هزار رأس دام زنده از طریق بندر چابهار‌

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از واردات ۸۰ هزار رأس دام زنده در سه محموله دریایی از طریق بندر چابهار و آمادگی کامل این بندر برای تخلیه سریع محموله های دام خبر داد.

واردات ۸۰ هزار رأس دام زنده از طریق بندر چابهار‌

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی بهروز آقایی با اعلام این خبر بیان کرد: با تامین زیرساخت های بندری و تجهیزات تخلیه دام زنده از شناورهای حمل دام، امکان تخلیه انواع دام های سبک و سنگین در بندر چابهار فراهم شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب بندری و امکانات کشتارگاهی استان و شهرستان چابهار و نیاز کشور به تامین به موقع دام در روزهای پایانی سال تصریح کرد: با توجه به امکانات موجود در این بندر، امکان تخلیه محموله‌های وارداتی دام زنده از طریق دریا به کشور مهیا است و همکاری دستگاه‌های دست اندرکار استان می تواند تاثیر بسزایی در کاهش هزینه و تسریع تخلیه و حمل محموله ها داشته باشد.

‌آقایی با بیان اینکه تا پایان سال جاری، برنامه ورود سه شناور حامل دام سبک به بندر چابهار نهایی شده است، اضافه‌ کرد: اولین شناور ظرف 24 ساعت آینده وارد بندر می شود و تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات پهلودهی و تخلیه کشتی‌ها انجام شود.

‌وی افزود: ورود سه شناور حامل 80 هزار راس دام ظرف یک هفته از طریق دریا برای اولین بار در کشور از طریق بندر چابهار انجام می شود و بی سابقه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول