اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رئیس سازمان فضای سبز شهری شیراز:

فاز نخست پارک گل‌ها آماده بهره‌برداری است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شیراز گفت: فاز نخست پارک گل‌ها به مساحت 2 و نیم هکتار آماده بهره‌برداری است.

فاز نخست پارک گل‌ها آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جهانبخش میرزاوند در آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه فارس اظهار داشت: در یک سال گذشته که مسؤولیت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شیراز را بر عهده داشتم، یکی از افتخارات من همکاری با شهردار فعلی شیراز بود و معتقدم که باید قدر یک مدیر خوش‌فکر را بدانیم و با نقدهای منصفانه تلاش کنیم که یک کار کارشناسی و منطقی شکل بگیرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شیراز ادامه داد: در یک سال گذشته تلاش کردم که فرصت خدمت را مغتنم شمرده و به جای سلیقه شخصی، الزامات کارشناسی و فرایندهای قانونی را در نظر بگیرم.

وی با بیان اینکه در جایی فساد رخ می‌دهد که قانون حاکم نباشد و بدون فرایندسازی منافع ملی فدای منافع شخصی شود، افزود: طی یک سال گذشته منافع شهر را به منافع شخص ترجیح دادم.

میرزاوند در خصوص اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شیراز گفت: بیش از 450 طرح در فراخوان المان‌های نوروزی به سازمان ارسال شد که ارزیابی نیز انجام شده و در هفته شیراز سال آینده رونمایی خواهد شد.

وی ابراز داشت: تمام تلاش ما این بود که پارک مینیاتوری شیراز پارک منحصربه‌فرد و ویژه شهر شیراز باشد نه کپی‌برداری از دیگر شهرها، در این پارک المان‌های تاریخی و مذهبی شیراز قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شیراز با بیان اینکه وجود پارک گل‌ها برای شیراز یک ضرورت بود، خاطرنشان کرد: فاز نخست پارک گل‌ها به مساحت 2 و نیم هکتار آماده بهره‌برداری است که تمام برآورد هزینه آن نیز زیر نظر معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز بود.

میرزاوند ادامه داد: 20 نقطه شهر شیراز برای شب عید گل‌آرایی شده است و امسال مثل سال گذشته فضای سبز شهری و گل‌کاری و گل‌آرایی شیراز در شأن شیراز انجام شده است.

وی افزود: 99 درصد کاشت گل‌ها به اتمام رسیده است و نقاشی دیواری هم که امسال در 11 نقطه شهر انجام شده مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی و زیباشناسی است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شیراز یادآور شد: فاز نخست مطالعه طرح شبکه آبیاری فضای سبز شهری شیراز آغاز شده است و پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار کردن درختان نیز که رویکرد جدیدی بود تا پایان امسال پایان می‌یابد. 

میرزاوند اظهار داشت: تولید گل‌وگیاه در گویم را پس از سال‌ها شروع کردیم اما بخش ناچیزی از نیاز شهر از این طریق تأمین می‌شود که امیدوارم همکاران بعد از من هم آن را ادامه بدهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول