اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تور مشهد

بهترین زمان سفر، هوایی و لحظه آخری

سالانه چند هزار نفر در فصول و مناسبت‌های مختلف به مشهد سفر می‌کنند اما مهم‌ترین دغدغه هر مسافری، زمان مناسب برای سفر به مشهد است تا در زمان شلوغی در این شهر نباشند.

بهترین زمان سفر، هوایی و لحظه آخری

به گزارش گروه تبلیغات و آگهی خبرگزاری فارس، سالانه چند هزار نفر در فصول و مناسبت‌های مختلف به مشهد سفر می‌کنند اما مهم‌ترین دغدغه هر مسافری، زمان مناسب برای سفر به مشهد است تا در زمان شلوغی در این شهر نباشند. همچنین مهم‌ترین نکات خرید تور هوایی مشهد را که در جای دیگری نمی‌بینید برای شما آماده کرده‌ایم.

 

چه زمانی به مشهد برویم؟

1. اگر محصل ندارید، زمان امتحانات به مشهد سفر کنید.

 در زمان امتحانات خرداد و دی، به دلیل کاهش درخواست‌ها، با نرخ‌های بهتری می‌توانید تور مشهد را تهیه کنید. همچنین تعداد مسافران در این بازه زمانی کم است که می‌توانید در بهترین هتل‌ها و یا هتل آپارتمان‌ها اقامت داشته باشید.

2. اگر می‌توانید، پس از تعطیلات نوروز به مشهد سفر کنید.

 کمترین نرخ تور مشهد، با توجه به کاهش تعداد مسافرین تور مشهد مربوط به نیمه دوم فروردین و بازه‌هایی از اردیبهشت و خرداد ماه است.
در مقابل، بیشترین نرخ تور مشهد مربوط به عید نوروز، شهادت و ولادت امام رضا(ع) است و علت آن این است که درخواست مسافرین برای تور مشهد تا حدچشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

3. جمعه و شنبه را برای شروع سفر به مشهد انتخاب کنید.

 معمولاً پس از تعطیلی‌ها قیمت بلیط هواپیمای تهران به مشهد، کاهش می‌یابد. اگر نمی‌خواهید مناسب خاصی را در مشهد باشید، برای کم کردن هزینه‌های خود جمعه و یا شنبه به سمت مشهد پرواز کنید.

4. شب قدر و اربعین مشهد را از دست ندهید.

 با توجه به مراسماتی که در این دو مناسبت در مشهد برگزار می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم شب قدر و اربعین مشهد را از دست ندهید. حتماً در زمان برگشت حال و هوای بهتری خواهید داشت.

 

مهم‌ترین موارد در انتخاب تور مشهد هوایی
1. خطوط هوایی: برای تور هوایی مشهد ایرلاین‌های ماهان – معراج – ایران ایر را به شما توصیه می‌کنیم.

 هر سه این شرکت‌ها، پروازهای سیستمی دارند و قطعاً گران‌تر از پروازهای چارتری خواهد بود؛ البته وقتی از این شرکت‌ها بلیط می‌گیرید با هواپیمای خوبی به مشهد خواهید رفت و طبیعتاً خدمات بهتری هم دریافت خواهید کرد.
معمولاً پروازهای سیستمی با هواپیمای ایرباس انجام می‌شود ولی این موضوع مطلق نیست و در پروازهای چارتری مشهد هم امکان استفاده از خدمات خوب و هواپیمای مناسب وجود دارد.

2. نوع پرواز: پرواز سیستمی مشهد، کمی گران‌تر و خیلی بهتر
 
پرواز چارتری به مشهد

کودک بالای 2 سال باید هزینه کامل پرداخت کند.

امکان کنسل کردن و تغییر تاریخ بلیط هواپیما وجود ندارد.

 پرواز سیستمی به مشهد

 در پروازهای سیستمی کودک 2 تا 7 سال نیم بها محاسبه می‌شود.

 پروازهای سیستمی قابل کنسل کردن است.

 حتی اگر مسافر از پرواز سیستمی به مشهد جا بماند، درصدی از هزینۀ بلیط به وی برگشت داده خواهد شد.

3. ساعت رفت و برگشت: این موضوع تأثیر زیادی در قیمت تور مشهد دارد.

 بسیاری از شما ممکن است به ساعت رفت و برگشت توجه نکنید ولی باید بدانید بهترین ساعت رفت به مشهد 9 تا 12 صبح و برای برگشت بین ساعت 14 تا 18 است چرا که معمولاً ساعت 12 باید اتاق خود را تحویل دهید و یک ساعت قبل از پرواز هم در فرودگاه مشهد باشید.
این موضوع تأثیر زیادی هم در نرخ تور شما دارد که در بخش بررسی قیمت تورهای هوایی مشهد به آن خواهیم پرداخت.

4. کیفیت و مکان هتل در مشهد: نظرتان درباره یک تور هوایی با پرواز خوب و یک هتل نا مناسب چیست؟

 این موضوع شاید خیلی نیاز به توضیح نداشته باشد ولی باید بدانید همیشه ستاره‌های هتل نشان دهنده قیمت آن نیست. ممکن است پکیج یک تور هوایی مشهد با پرواز خوب ولی هتل نه چندان معروف مناسبی بسته شده باشد و از طرف دیگر ممکن است هتلی چند ستاره باشد و خدماتی که شما انتظارش را دارید، به شما ارائه نشود. پس یا از تجربه دیگران استفاده کنید یا از آژانسی تور خود را رزرو کنید که می توانید به آن اعتماد داشته باشید.

 

همه تورهای لحظه آخری مشهد ارزان نیستند!

فردی قصد سفر به مشهد دارد و به دلیل محدودیت‌های مالی می‌خواهد بهترین تور را با توجه به شرایط خود انتخاب کند. این فرد هنوز به دنبال تور ارزان نیست بلکه می‌خواهد یک تور بهینه انتخاب کند که هم راحت به مشهد برود و هم اقامت راحتی در مشهد داشته باشد. حالا باید بدانیم چه زمانی قصد مسافرت دارد تا با توجه به آن، تور متناسب را معرفی کنیم. مثلاً اگر در شلوغی دو هفته آینده می‌خواهد به مشهد برود باید یک تور ارزان انتخاب کند و نباید توقع کیفیت زیادی از قطار، هواپیما یا هتل خود داشته باشد؛ ولی اگر هر لحظه می‌تواند شرایط سفر به مشهد را فراهم کند، می‌تواند با همان هزینه به دنبال یک تور لحظه آخری مشهد باشد. حالا باید بررسی کنیم ایام شلوغی و پیک مشهد است یا ایام خلوت؟

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول