اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین تبلت های ارزان قیمت در سال 2019 – گران ترین موارد

بهترین تبلت هایی که همگی قیمت شان کمتر از 300 پوند است

بهترین تبلت های ارزان قیمت در سال 2019 – گران ترین موارد

تبلت های ارزان قیمت برای بچه ها بسیار مناسب هستند

وقتی میخواهید وسایل الکترونیک بخرید، گزینه های مورد نظر میتوانند حساس باشند، مخصوصا اگر بودجه ی شما محدود باشد.

از اینرو برای آنهایی که در حال حاضر به دنبال بهترین تبلت های ارزان قیمت هستند شرایط را کمی آسان تر کرده ایم و ده نمونه از گزینه های مورد نظرمان را ذکر کرده ایم.

با توجه به اینکه اپل و مایکروسافت مدل های کاملا قابل توجهی را ارائه می دهند، ما بیشتر از 500 پوند نمیخواهیم هزینه کنیم.

طبق نظر نمایندگی لنوو  اگر به دنبال وسیله ای ارزان و مناسب برای بچه ها یا به دنبال چیزی هستید که از تکنولوژی بسیار بالایی در آن استفاده نشده، ما 10 نمونه از بهترین تبلت های ارزان قیمت مان را برای شما ارائه کرده ایم.

در هر صورت به نظر می رسد تنها یک عامل کلیدی در حوزه ی تبلت های ارزان قیمت به خوبی فعالیت می کند: نمایندگی لنوو ؛ سازمانی است که گزینه های متنوعی را با قیمت های مختلف برای انواع نیازها ارائه می دهد.

Fire HD 10، 

149.99 پوند

گران ترین تبلت آمازون – اما به یک دلیل خوب

اگر در حال حاضر یک عضویت جدید در نمایندگی لنوو دارید و میخواهید تبلتی پیدا کنید که بتوانید شب ها با آن کتاب بخوانید، فیلم و برنامه های تلویزیون را تماشا کنید و گهگاهی خرید اینترنتی با آن انجام دهید ما Fire HD 10 را به شما پیشنهاد می کنیم.

Lenovo Tab 4 8 Plus، 

144.99 پوند

یک گزینه ی قابل توجه از نمایندگی لنوو

همانطور که از قیمتش پیداست، این تبلت از تبلت های Amazon Fire یک قدم جلوتر بوده و هنوز هم گزینه ی مناسبی برای کسانی است که وسیله ای برای مسافرت شان می خواهند و در حال حاضر از یک گوشی اندروید استفاده می کنند.

یک تبلت بسیار با کیفیت نسبت به قیمتش. این یک آپشن عالی برای کسانی است که آی پد می خواهند اما توان مالی خرید آن را ندارند.

Fire HD 8, £79.99

دستگاه سطح متوسط آمازون

یک دستگاه قابل قبول و جذاب برای کودکان است چون امکانات سرگرمی را برای آنها فراهم می کند. قیمت آن بالا نیست و نیازی نیست نگرانی در مورد آن داشته باشید.

اگر یکی از آنها را برای خود خریده اید، میتوانم بگویم این یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک تبلت قابل حمل برای استفاده در مکان های عمومی هستند.

متاسفانه نقطه ضعف آن این است که سرعت خیلی بالایی ندارد، از اینرو بعید است که بتوانید در تمامی کارها از آن استفاده کنید.

Huawei Mediapad M5، 

282.34 پوند

 

یکی از گران ترین تبلت ها می باشد – اما گرانی آن دلیل خوبی دارد

این تبلت ممکن است برای برخی از افراد خیلی گران قیمت باشد، اما اگر شما بتوانید حداقل 250 پوند فراهم کنید حتما این تبلت را میخرید و از آن نا امید نخواهید شد.

طراحی ظریف و پیچیده، بلندگوهای بسیار عالی و صفحه نمایش 8.4 اینچی آن باعث شده تا تبدیل به یک دستگاه اندروید چشمگیری شود که تبلت Fire 10 آرزو می کند مثل آن باشد.

Fire 7،  

49.99 پوند

ارزان قیمت ترین پیشنهاد آمازون

این یک محصول استثنایی در یک چنین محدوده قیمتی است، اما نمیتوان آن را با تبلت Fire 10 برابر دانست.

برای بچه ها مناسب است، کار با آن راحت است و یک رابط اندروید اصلاح شده به نام سیستم عامل Fire OS بر روی آن نصب شده است. اما ممکن است برای افراد بزرگسالی که نیاز به انجام عملیات پیچیده تر دارند جذاب نباشد.

این تبلت تا کنون هیچ جایزه ای به واسطه ی قابلیت هایش دریافت نکرده است، اما با این حال یک گزینه ی بسیار مناسب برای بچه هایی است که میخواهند با آن بازی کنند، بدون اینکه ملزم به پرداخت پول زیادی بابت آن باشید.

Asus ZenPad 3S 10،  

208.16 پوند

به سراغ یک تبلت کمی گران تر می رویم.

نقطه ی قوت تبلت Asus ZenPad 3S 10 اندازه ی صفحه (9.7 اینچ) و نیز شفافیت و روشنی آن است.

دوربین آن کمی از دوربین های آمازون بهتر است. دوربین عقب 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است، مشابه با Lenovo Tab 4 8.

متاسفانه یکی از نقاط ضعف این تبلت این است که طول عمر باتری آن همیشه خوب نیست.

Samsung Galaxy Tab A، 

179.99 پوند

 


این یکی از تبلت هایی است که باید برای کار با آن از قلم استفاده کنید. صفحه نمایش 10 اینچی، پردازنده ی عالی و قابلیت اتصال بالا از دیگر ویژگی های آن هستند.ممکن است این تبلت قدیمی باشد، اما هنوز هم کارایی خوبی دارد

Xiaomi Mi Pad 4، 

183.54 پوند

 


تجهیزات قوی، قابلیت حمل آسان و (به ندرت) فضای ذخیره سازی بالا برای بازی ها و ویدئوهای شما از ویژگی های این مدل هستند.یک تبلت عجیب اما با ارزش

با این حال یکی از نقاط ضعف این تبلت این است که سرویس های گوگل از قبل روی آن نصب نشده، از اینرو شما باید از طریق Mi App Store این سرویس ها را نصب کنید که می تواند کاری گیج کننده برای برخی از افراد باشد.

در حالیکه این یکی از بهترین تبلت های اندروید است، برخی از افراد هنوز فکر می کنند 180 پوند برای خرید اولین تبلت شان پول بسیار زیادی است.

10 اینج Alba، 89.99

89.99 پوند                                                 

Alba تبلت ارزان قیمت شرکت Argos است

این یک تبلت 10 اینچی با قیمت 80 پوند است که در عین ارزان قیمت بودن صفحه نمایش بزرگی دارد.

باتری آن تا 9 ساعت دوام می آورد (که بسیاری از کاربران مدعی هستند این زمان بیشتر هم میشود- در برخی از موارد تا 11 ساعت). بلندگوها، صفحه نمایش و سرعت آن از موارد دیگری هستند که با توجه به قیمت کم آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

Lenovo Tab 3، 

69.98 پوند

یکی دیگر از مدل های ارزان قیمت لنوو

نور صفحه ی قابل ملاحضه و قیمت بسیار مقرون به صرفه از ویژگی های شاخص این مدل هستند. Tab 3 دقیقا همان چیزی است که شما انتظار دارید: مشخصات پایین با قیمت پایین.

اگر شما به دنبال تبلتی برای انجام کارهای مدیریتی هستید و نیازی به سرگرمی های گسترده ندارید، این تبلت میتواند گزینه ی مناسبی در آشپزخانه یا در هنگام کار باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول