اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف 67 کیلو گرم تریاک و دستگیری 3 سوداگر مرگ

پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 67 کیلو و 400 گرم تریاک خبر داد.

کشف 67 کیلو گرم تریاک و دستگیری 3 سوداگر مرگ

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با تشریح این خبر گفت: ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی قاچاقچیان حرفه ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان کرمان با همکاری 2 همدستش خریداری و در مخفیگاهش در خیابان دماوند مخفی کرده است، تحقیق در این خصوص آغاز و با تایید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت برای دستگیری متهمان، اعزام و موفق شدند پس از مراقبت های ویژه در یک عملیات هر 3 متهم را در حالی که قصد ورود به مخفیگاهشان با یک دستگاه خودروی شاسی بلند داشتند، دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به اینکه در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه متهم 67 کیلو و 400 گرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول