اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دانشگاه فنی و حرفه ای موفق به دریافت گواهینامه ISOشد

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO از سوی ممیزین شرکت Alliance کانادا به دانشگاه فنی و حرفه ای اعطا شد.

دانشگاه فنی و حرفه ای موفق به دریافت گواهینامه  ISOشد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای ، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO از سوی ممیزین شرکت Alliance کانادا به دانشگاه فنی و حرفه ای اعطا شد.

رضا زنگنه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای ب در آئیین دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO گفت: در راستای تفاهم نامه  منعقد شده در سال 94 با سازمان بنادر دریایی و تمدید آن در سال جاری جهت فعالیت رشته دریانوردی در آموزشکده های شهید خدادادی انزلی ، محمودآباد ، بندرعباس و بوشهر دانشگاه فنی و حرفه ای موفق به اخذ گواهینامه استقرار سیستم مدیریت ISO  شد.

وی گفت: دانشگاه فنی و  حرفه ای همواره جهت تامین نیروی انسانی بازار کار و تربیت تکنسین با پنجه های کارآمد اقدام نموده است و تفاهم نامه منعقد شده با سازمان بنادر دریایی در همین زمینه است.

زنگنه با اشاره به الزامات سازمان بنادر دریایی گفت: ناوگان هوایی و دریایی تابع قواعد و پروتکل های بین المللی می باشند و ما به جهت دایر کردن رشته های دریایی در 4 آموزشکده ساحلی ملزم به دریافت گواهینامه ISO  بودیم.

وی افزود : با انعقاد قرارداد نماینده شرکت Alliance کانادا ممیزین شرکت به انجام ممیزی پرداختند که هیچ مورد عدم انطباقی گزارش نگردید.

وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت به رئیس و خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای جزء نادرترین دانشگاههای کشور می باشد که موفق به دریافت گواهینامه استاندار استقرار سیستم مدیریت 9001 ورژن 2015 در حوزه دریایی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول