اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان:

نصب المان‌های شهر زنجان تا آخر هفته جاری تمام می‌شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه امسال 50 المان در سطح شهر نصب خواهد شد، گفت: کار نصب المان‌ها تا پایان هفته به پایان می‌رسد.

نصب المان‌های شهر زنجان تا آخر هفته جاری تمام می‌شود

سجاد خانمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز نصب المان‌‎های نوروزی شهر زنجان خبر داد و اظهار کرد: نخستین المان مربوط به میدان بسیج هنرستان بود که نصب شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه به لحاظ نزدیک شدن روزهای پایانی سال و ورود گردشگران نصب المان از میدان‌هایی آغاز شده است که گردشگر بیشتری دارد، اضافه کرد: بر همین اساس شهرداری زنجان نیز نصب المان‌ها را از این نقاط آغاز کرده است.

وی به نوآوری در نصب المان‌ها اشاره کرد و گفت: از جمله المان‌های در نظر گرفته شده برای نوروز 98، شامل سبد گل و بادکنک، کلاف گل، جعبه‌های گل چیده شده روی هم، دوچرخه و ... است.

خانمرادی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار در داخل شهر نیز نصب المان را خواهیم داشت، اضافه کرد: این المان‎ها نیز در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه در مجموع امسال 50 المان در سطح شهر نصب خواهد شد، اضافه کرد: کار نصب المان‌ها تا پایان هفته به پایان می‌رسد یعنی تا 26 اسفند شهر تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنار نصب المان رنگ‌آمیزی جداول شهری نیز در برخی از مناطق شهر زنجان در حال انجام است، تصریح کرد: همچنین یک سری از جداول نیز در آستانه عید نوروز شست و شو داده خواهد شد.

خانمرادی از رنگ‌آمیزی آب‌نماهای سطح شهر زنجان خبر داد و اضافه کرد: به مناسبت سال نو همه آب‌نماهای سطح شهر زنجان رنگ‌آمیزی شده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول