اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فرمانده ناجا خبر داد

آمادگی 100 در صدی ناجا برای خدمات رسانی در طرح نوروزی/تجهیز پلیس به سامانه های هوشمند

فرمانده ناجا با اشاره به آمادگی صد در صدی نیروهای پلیس برای خدمات دهی مطلوب به مردم از تجهیز گشت ها و نیروهای پلیس به سامانه هوشمند خبر داد.

 آمادگی 100 در صدی ناجا برای خدمات رسانی در طرح نوروزی/تجهیز پلیس به سامانه های هوشمند

 به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس رزمایش مشترک نوروزی سازمان های مرتبط با سفر با حضور فرمانده ناجا روسا و مقامات سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی برگزار شد. 

 سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروزی  98با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم و نیز شهیدان عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: امروز توفیق داریم در جوار حرم امام راحل، رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز98 را با حضور نیروی های پلیس راهنمایی و رانندگی و دستگاه های امدادی و خدمات رسان برگزار کنیم.

وی با تبریک اعیاد پیش رو به ویژه میلاد حضرت امیرالمومنین (ع)،افزود: ان شاء الله به برکت این ایام سال خوب و زیبنده و در شأن مردم عزیز ایران اسلامی داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ ترافیک و خدمات سفر نوروز 98 بیان کرد: یکی از دلایل برگزاری این رزمایش بزرگ، آمادگی همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی برای خدمات دهی مطلوب به مردم و هموطنان عزیز است.

وی افزود: امروز در این میدان رزمایش شاهد هماهنگی، تعامل و عشق و علاقه همه نیروهای پلیس راهور ، پلیس راه و نیروهای سایر دستگاه های امدادی و خدماتی هستیم.

سردار اشتری تأکید کرد: کلیه دستگاه های خدماتی و امدادی تلاش دارند در ایام نوروز ، بهترین خدمات را به مسافران عزیز و مردم ارائه دهند و ان شاء الله این رزمایش بزرگ برکات بسیاری برای مردم خواهد داشت.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به راه اندازی و فعالیت قرارگاه نوروزی پلیس، عنوان کرد: قرارگاه نوروزی پلیس از 25 اسفندماه سال جاری تا پایان 17 فروردین 98 فعال خواهد بود.

رئیس پلیس کشور تأکید کرد: امیدواریم مردم با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی  و توصیه های همکاران عزیزم و سایر دستگاه های خدمات رسان به کاهش تصادفات و جان باختگان کمک کنند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای تلاش برای کاهش تصادفات با جان باختگان، عنوان کرد: همه ما موظفیم در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای کاهش تصادفات و جان باختگان تلاش ویژه ای کنیم.

سردار اشتری با اشاره به آمادگی صد درصدی نیروهای پلیس برای خدمات دهی به مردم، عنوان کرد: در راستای خدمات دهی مطلوب ، نقاط حادثه خیز احصاء شده و تعدادی از این نقاط، مشکل شان برطرف و الباقی نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به عوامل موثر در وقوع تصادفات، عنوان کرد: علاوه بر بحث ایمنی خودروها و زیرساخت ها، عامل انسانی مهم ترین مولفه در وقوع تصادفات به شمار می آید.

فرمانده ناجا تأکید کرد: در واقع سهم رانندگان بیش از سایر مولفه ها در وقوع تصادفات است بنابراین از همه رانندگان درخواست داریم حتما به قوانین راهنمایی و رانندگی و توصیه های پلیس توجه داشته باشند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: بیش از 85 درصد تصادفات به واسطه سبقت و سرعت غیرمجاز ، عدم توجه به جلو و خواب آلودگی و خستگی رانندگان اتفاق می افتد و این آمار بیانگر سهم مهم و موثر رانندگان در کاهش تصادفات است.

سردار اشتری با اشاره به حضور فعال نیروهای پلیس در اقصی نقاط کشور، تأکید کرد: بخش قابل توجهی از تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می دهد و امسال بنا داریم نیروهای پلیس را به صورت ویژه در 30 کیلومتری شهرها متمرکز کنیم.

وی با اشاره به بهره مندی پلیس از فناوری های به روز و سامانه های هوشمند، عنوان کرد: گشتی های پلیس به سامانه و دست افزارهای هوشمند متصل شده و این مهم می تواند کمک شایانی به کاهش تصادفات و جان باختگان و افزایش ایمنی سفر ها کند.

سردار اشتری با اشاره به تجهیز گشتی ها و نیروهای پلیس به دست افزارهای هوشمند، ادامه داد: همکارانم با این امکانات می توانند به بانک های اطلاعاتی متصل و در راستای رصد و شناسایی متخلفان به موقع عمل کنند. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول