اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران در گفت‌وگو با فارس:

ارگان ها برای گوشت تنظیم بازاری به اتاق تعاون درخواست دهند

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی مصرف فرهنگیان با اشاره به آغاز توزیع گوشت تنظیم بازاری در تعاونی‌های فرهنگیان گفت: ارگان‌ها و نهادهای دیگر نیز می‌توانند برای دریافت گوشت تنظیم بازاری درخواست خود را به اتاق تعاون ایران دهند تا از طریق شبکه‌های توزیع در اختیار آنها قرار گیرد.

ارگان ها برای گوشت تنظیم بازاری به اتاق تعاون درخواست دهند

محمد جلیلیان، عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره تصمیم ستاد تنظیم بازار مبنی بر سپردن توزیع گوشت تنظیم بازاری به تعاونی‌ها گفت: تصمیم ستاد تنظیم بازار برای هماهنگی توزیع کالاهای اساسی از جمله گوشت، مرغ، برنج، شکر و غیره این بود که درباره ارگان های دولتی و نهادهای عمومی، اتاق تعاون ایران به صورت سامانه ای و سیستمی مدیریت توزیع را برعهده بگیرد.
وی با اشاره به فعالیت سامانه اتما در بخش تعاون یادآور شد: اولین سامانه اینترنتی اقساطی کشور که چندین سال سابقه کار در تعاونی های فرهنگیان را دارد آماده است تا در زمینه مدیریت هوشمند توزیع تعاونی‌های دیگر ارگان‌ها نیز فعالیت کند.
جلیلیان گفت: این سامانه در قالب اپلیکیشن، وب سرویس و همچنین نسخه ویندوز در اختیار تعاونی ها قرار گرفته تا در اتحادیه مصرف فرهنگیان که خاص فرهنگیان است، برای سازمان‌های ناظر، تامین کننده و توزیع کننده دسترسی ایجاد کند؛ چنین سیستمی در تعاونی کارکنان دولت(اسکاد) و اتحادیه مصرف کارگران (امکان) نیز می‌تواند اجرا شود و در سازمان ها و نیروهای مسلح نیز از طریق فروشگاه های اتکا و حکمت کارت با کد الکترونیکی امکان دریافت کالاهای اساسی وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران با اشاره به آغاز توزیع گوشت تنظیم بازاری از طریق تعاونی‌های فرهنگیان گفت: ارگانها می‌توانند درخواست خود را به صورت جمعی به اتاق تعاون دهند چرا که مدیریت توزیع با اتاق تعاون ایران است و کلیه اتحادیه‌های سراسری آمادگی توزیع گوشت تنظیم بازاری را تا ۲۹ اسفند ماه به صورت شبانه‌روزی دارند.
وی افزود: همچنین برای استان تهران نیز اتحادیه و تعاونی ها این آمادگی را دارند که گوشت گرم را با قیمت مصوب تنظیم بازار به ارگان‌ها و ادارات تحویل دهند. 

جلیلیان در پاسخ به اینکه آیا این سیستم توزیعی برای سایر کالاها نیز اجرا خواهد شد یا خبر؟ گفت: این سیستم می تواند برای تنظیم بازار سایر کالاها نیز انجام شود اما فعلا چون گوشت وضعیت حساس‌تری دارد و مردم هم برای تامین آن دچار مشکل شدند، در اولویت قرار گرفت. 

این عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون درباره نحوه ارائه درخواست‌ها برای دریافت گوشت تنظیم بازاری توضیح داد: ارگان‌ها و نهادهای متقاضی باید به اتاق تعاون ایران درخواست دهند تا از طریق شبکه توزیع گوشت تنظیم بازاری در اختیار آنها قرار گیرد. 

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول