اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

جوانان باید محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره نقش جوانان در گام دوم انقلاب گفت: جوانان با نشانه گرفتن پایگاه‌های دشمن باید محاصره تبلیغاتی آنان را بشکنند.

جوانان باید محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در همایش گام دوم اظهار کرد: در نگاه کلان به بیانیه گام دوم ما چهل سال است در همه حوزه‌های حوزوی و دانشگاهی، اقتصادی و سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یک تحول عظیم را شاهدیم و دل‌هایمان  از اول انقلاب تاکنون به‌واسطه کلام امام و رهبری نورانی شده است.

وی در ادامه با اشاره به تحولات رخ‌داده بعد از پیروزی انقلاب بیان کرد: پیش از انقلاب اعتکاف در کشور برگزار نمی‌شد و استقبال از مساجد و هیات را نداشته و جوانان در صحنه‌های جنگ سخت و نرم به گستردگی فعلی نبودند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در خصوص بیانیه گام دوم بیان کرد: در چهل ساله دوم انقلاب باید بخش دوم دعای تحویل سال یعنی حوِّل حالَنا إلی أحسنِ الحال به اجابت برسد که به‌منظور تحول بزرگ‌تر و عمیق‌تر در فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

وی در ادامه افزود: تمدن سازی مورداشاره در گام دوم یعنی نباید مرزها جغرافیای مانع صدور انقلاب باشد و با مخابره پیام انقلاب به تمام دنیا، سنگرهای فتح نشده را در چهل سال دوم انقلاب باید فتح کرد.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اینکه سه شاخصه برای پیروزی هر ملت لازم است اظهار کرد: اگر هر ملت سه شاخصه نیروی انسانی کارآمد، ابزار لازم برای رسیدن به اهداف و مدیریت کارآمد را داشته باشد پیروزی می‌رسد.

وی  موشک‌های کشور را مخابره پیام قدرت و  اقتدار به دنیا دانست و افزود: اکنون به‌جایی رسیده‌ایم که در منطقه به‌عنوان یک ابرقدرت شناخته‌شده‌ایم.

امام‌جمعه بجنورد در خاتمه با اشاره به  اینکه بیانیه گام دوم به عنوان مفاتیح السعادت است بیان کرد: جوانان اکنون باید پایگاه‌های تبلیغات دشمن را نشانه بگیرند و محاصره تبلیغاتی آنها را بشکنند و ریشه ترس را از مردم دور کنند و در جامعه  نهال امید به آینده را پرورش بدهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول