اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

مدیر امور آب تهران خبرداد

آزادسازی ۳ هکتار از تصرفات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه جاجرود

مدیر امور آب تهران بزرگ از آزادسازی حدود سه هکتار از تصرفات غیرمجاز واقع در حریم و بستر رودخانه جاجرود در روستای سنجریان از توابع شهرستان پردیس خبر داد.

آزادسازی ۳ هکتار از تصرفات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه جاجرود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران، علیرضا نیکنام افزود: با تلاش کارشناسان واحد حقوقی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب تهران بزرگ و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی، 33 مورد از تصرفات واقع در حریم و بستر رودخانه جاجرود در روستای سنجریان از توابع شهرستان پردیس با مجموع مساحتی بالغ بر حدود سه هکتار شامل بنای ویلایی، دیوارکشی، محوطه سازی و ... با دستور قضایی صادره از سوی دادستان شهرستان پردیس، قلع و قمع و بستر رودخانه آزادسازی و از ید متصرفان و افراد سودجو خارج شد.

نیکنام تصریح کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می‌دهند،حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

وی در پایان گفت: این امور در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول