اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس خبر می‌دهد

ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به اپراتورهای موبایل برای بازگرداندن بسته‌های اینترنت حذف‌شده

دیروز فارس در گزارشی از حذف بسته‌های بلندمدت اینترنت موبایل و اعتراض مشترکان از تغییرات مداوم و گرانی خبر داد. در واکنش به این گرانی وزیر ارتباطات ۴۸ ساعت به اپراتورها برای بازگرداندن بسته‌های حذف‌شده مهلت داد.

ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به اپراتورهای موبایل برای بازگرداندن بسته‌های اینترنت حذف‌شده

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، دیروز فارس در گزارشی از حذف بسته‌های بلندمدت اینترنت موبایل خبر داد.

این تغییر جدید در بسته های اینترنت موبایل در حالی اتفاق افتاده که چندی پیش نیز اپراتورهای موبایل تغییراتی را در بسته‌های اینترنت خود اعمال کرده‌ بودند و این تغییرات مداوم و گرانی صدای مشترکان را درآورده است.

در دفعات اخیر افزایش تعرفه‌ بسته‌های اینترنت موبایل، فارس یک بار در تیرماه امسال در گزارشی با عنوان «تغییر قیمت بسته‌های اینترنت موبایل در هیاهوی بازار و آغاز تابستان/ همراه‌اول: گران‌ نکردیم؛ ایرانسل: گرانی در ازای اینترنت شبانه» و همچنین یک بار در شهریور ماه امسال در گزارشی با عنوان «گلایه مشترکان موبایل از گران‌شدن بسته‌های اینترنت/ بازار بدون رقابت انتخاب جایگزین به مشترکان نمی‌دهد» این تغییرات را بررسی کرده بود.

پس از اعتراض مشترکان به تعرفه‌های جدید بسته‌های اینترنت موبایل، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از الزام اپراتورهای موبایل به بازگرداندن بسته‌های حذف شده خبر داد.

وی در توئیتی نوشت: «گزارشی مبنی بر حذف بسته‌های بلند مدت از سبد خدمات اپراتورهای تلفن همراه دریافت کردم. بررسی‌ها حاکی از صحت گزارش بود. امشب دستور داده شد که ظرف 48 ساعت این بسته‌ها بازگردانده شوند. اپراتوره بهتر است به جای افزایش تعرفه، همچنان سیاست مدیریت هزینه‌های مازاد را پیگیری کنند.»

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول