اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

اساسنامه مؤسسه هنرهای تجسمی معاصر بازنگری می‌شود

جلسه هیأت امنای موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با موضوع بررسی عملکرد این موسسه با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و تکالیفی به ویژه در خصوص بازنگری اساسنامه ابلاغ شد.

اساسنامه مؤسسه هنرهای تجسمی معاصر بازنگری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، در ادامه برگزاری جلسات بررسی عملکرد مؤسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه هیأت امنای موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با موضوع بررسی عملکرد این موسسه در سال ۹۶ و ۹۷ روز شنبه ۱۸ اسفندماه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری، حمیدقبادی؛ مشاور اجرایی، امین مویدی؛ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری، مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری، عبدالرحیم سیاهکار زاده؛ رییس موسسه، هیات امنا و هیات مدیره موسسه، شادی علی معاون اداره کل هنرهای تجسمی، خزانه دار و بازرس قانونی و حسابرس مستقل موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شد؛ عملکرد این موسسه در سال های ۹۶ و ۹۷ بررسی شد.

در این جلسه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در سال ۹۶ و ۹۷ و برنامه های آتی این موسسه ارایه شد و تکالیفی به ویژه در خصوص بازنگری اساسنامه و اصلاح ساختار و فرآیندها و همچنین ایجاد انضباط و شفافیت مالی بیشتر در هیات امنا مصوب و به هیات مدیره و رییس موسسه ابلاغ شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول