اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

تأکید بر اختصاص اعتبار مکفی دو بانده شدن جاده قیدار -سلطانیه

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در آستانه عید نوروز امیدواریم با اختصاص اعتبار برای دو بانده شدن جاده قیدار -سلطانیه به مردم این شهرستان عیدی بدهید.

 تأکید بر اختصاص اعتبار مکفی دو بانده شدن جاده قیدار -سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد بیگدلی ظهر امروز در جریان سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان زنجان و شهرستان خدابنده اظهار کرد: زمانی مملکت بودجه داشت ولی برنامه نداشت، ولی دولت تدبیر و امید آمد و گفت مگر می‌شود برنامه نداشت و مملکت‌داری کرد که در همین راستا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فعال شد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه دو بانده شدن جاده قیدار -سلطانیه پیشرفت خوبی ندارد، تصریح کرد: در طی دو سال گذشته چندین برابر هشت سال قبل برای باند دوم جاده قیدار- سلطانیه اعتبار گذاشته شده است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات کشاورزان و جهادگران و مشکل مجتمع‌های آبرسانی و ... افزود: از مساعدت‌های صورت گرفته در این راستا تقدیر می‌کنیم اما انتظار داریم این کمک‌ها به شهرستان خدابنده بیشتر شود.

در ادامه نیز امام جمعه قیدار ضمن اشاره به برخی از مشکلات خدابنده از جمله راه‌ و مدارس تخریبی خواستار پیگیری و حل این مشکلات شد.

انتهای پیام/73005/ق30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول