اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

کشاورزی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

برنامه‌ریزی واحد الکترونیک دانشگاه آزاد برای حضور فعال در حوزه استارتاپ‌ها

رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد از برنامه‌ریزی این واحد برای حضور فعال در حوزه استارتاپ‌ها مطابق با تأکیدات مقام معظم رهبری خبر داد.

برنامه‌ریزی واحد الکترونیک دانشگاه آزاد برای حضور فعال در حوزه استارتاپ‌ها

محمدرضا کشاورزی رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه محورهای اصلی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب علم و پژوهش، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، معنویت و اخلاق، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و سبک ملی است، گفت: دانشگاه آزاد برای حرکت در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی دارد و در این راستا واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد سعی دارد بازیگر فعال محتوا در فضای مجازی باشد چرا که تاثیر فضای مجازی به خصوص در برخی از محورهای بیانیه انکارناپذیر است.

وی افزود: در همین راستا ما استارتاپ‌ویکندی را هم برگزار کردیم چرا که برگزاری اینگونه برنامه‌ها علاوه بر تاثیرات بسیار خوب اقتصادی، تأثیرگذاری فرهنگی را هم شامل می‌شود.

کشاورزی اظهار داشت: ما در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برای فعالیت در سرویس‌های توزیع محتوا مانند شبکه‌های اجتماعی، دائره المعارف‌ها، دانشنامه‌ها، بازی‌های رایانه ای، اپلیکیشن ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم چرا که هر کدام از این‌ها می‌تواند برای رده‌های سنی مختلف جنبه های آموزشی و مهارتی داشته باشد.

رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد با بیان اینکه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد بزرگ‌ترین دانشگاه الکترونیکی کشور است، عنوان کرد: این واحد از ایده‌هایی که می‌توانند در این حوزه ها تبدیل به کسب و کار شوند، حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول