اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

مراکز تحقیقاتی ایران و روسیه در زمینه درمان و بازتوانی معتادان همکاری می‌کنند

در دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با معاون وزیر بهداشت فدراسيون روسيه بر همکاری‌های دوجانبه در زمینه ایجاد لینک بین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دو کشور در زمینه درمان و بازتوانی معتادان تأکید شد.

مراکز تحقیقاتی  ایران و روسیه در زمینه درمان و بازتوانی معتادان همکاری می‌کنند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، اسکندر مؤمنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با معاون وزیر بهداشت فدراسیون روسیه دیدار کرد و در این دیدار بر همکاری‌های دوجانبه در زمینه ایجاد لینک بین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دو کشور در زمینه درمان و بازتوانی تأکید شد.

 وی ضمن تبیین تشکیلات و وظایف ستاد مبارزه با مواد مخدر با محوریت کاهش آسیب، درمان و بازتوانی معتادان، به بیان اقدامات و فعالیت‌های پیشگیری و فرهنگی، درمانی و بازتوانی، شیوه‌های درمانی و رویکرد صیانت اجتماعی کشورمان پرداخت.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نقش و جایگاه سازمان‌های مردم‌نهاد را در حوزه مبارزه با مواد مخدر مهم برشمرد و بر همکاری‌های دوجانبه در زمینه انتقال تجارب در کاهش تقاضا، درمان، بازتوانی، ایجاد لینک بین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دو کشور در حوزه درمان و بازتوانی، شیوه‌های درمانی، جاسازی و قاچاق، پول‌شوئی، جرائم فضای مجازی، ارتقاء همکاری‌های دوجانبه در زمینه کاهش تقاضا، درمان و بازتوانی در افغانستان و انتقال تجارب در خصوص مواد روان‌گردان جدید (NPS) تأکید کرد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار از روسیه از مرکز پیشگیری جوانان از گرایش به مصرف مواد مخدر وزارت بهداشت روسیه بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول