اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهردار گرگان:

قسط دوم قرارداد بازیکنان بسکتبال شهرداری گرگان امروز پرداخت خواهد شد/ هواداران بسکتبال گرگان بی‌نظیرند

شهردار گرگان از پرداخت قسط دوم قرارداد بازیکنان بسکتبال شهرداری گرگان خبر داد و گفت: این قسط امروز پرداخت خواهد شد.

قسط دوم قرارداد بازیکنان بسکتبال شهرداری گرگان امروز پرداخت خواهد شد/ هواداران بسکتبال گرگان بی‌نظیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: بسکتبال گرگان خوشبختانه پیروزی برابر شیمیدر تهران باعث افزایش روحیه بازیکنان، کادر فنی و هواداران شد.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم، در بازی برابر پتروشیمی بندرامام بازیکنان اصلی همراه تیم اعزام نشده تا انرژی برای دو بازی ذوب آهن و نفت آبادان ذخیره شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: برای تماشای دو بازی باقیمانده که در گرگان برگزار خواهد شد مقرر شد ورود هواداران رایگان باشد تا بتوانیم تماشاگران مثل همیشه سنگ تمام بگذارند و شاهد اتفاقات خوب باشیم.

دادبود بیان کرد: فردا قسط دوم قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد و هفته آینده قبل از بازی آخر نیز بخش سوم قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که برای سال آینده چه تصمیمی برای تیم اخذ خواهید کرد، گفت: برای سال آینده تصمیمی نگرفته‌ایم و تصمیم برای سال آینده منوط به نتایج امسال است.

شهردار گرگان درباره هواداران تیم تصریح کرد: هواداران بسکتبال گرگان بی‌نظیر هستند و من چنین شور و هیجان و پیگیری موضوعات و تمام ابعاد دیگر را در هیچ جای دنیا ندیده‌ام.

دادبود گفت: این حس هواداران ستودنی است و امیدوارم با همین شدت این طرفداری ادامه پیدا کند و ما هم باید بیشتر قدردان این هواداران باشیم و برنامه‌هایی را هم برای ساماندهی و حمایت بیشتر داریم تا هواداران بسکتبال از امکاناتی که شهرداری گرگان هم می‌تواند برایشان فراهم کند استفاده کنند.

انتهای پیام/83004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول