اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام‌جمعه اردکان:

ساماندهی نیازمندان، ارائه خدمات به آن‌ها را مدیریت می‌کند

امام‌جمعه اردکان با اشاره به لزوم هماهنگی بین مراکز خدمت رسان برای کمک به قشر آسیب‌پذیر جامعه گفت: ساماندهی نیازمندان در شهرستان اردکان موجب مدیریت ارائه خدمات به نیازمندان واقعی می‌شود.

ساماندهی نیازمندان، ارائه خدمات به آن‌ها را مدیریت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر عصر امروز در جلسه تبیین اجرای طرح درخت آرزوها در اردکان با اشاره به روایتی از حضرت علی (علیه‌السلام) گفت: به همه مردم باید نیکی کنیم چون مردم از دو گروه خارج نیستند؛ یا برادر دینی ما هستند و یا انسان هستند.

وی افزود: دلسوزی و خدمت به خلق هیچ محدودیتی ندارد و خوب است که دل انسان برای همه مخلوقات الهی حتی حیوانات نیز بسوزد و در حد توان بتواند گره‌گشای زندگی آن‌ها باشد. خداوند متعال هم به این کار خیر توجه و عنایت ویژه‌ای دارد و گاه به دعای یک انسان یا حیوان در حق ما اثر می‌بخشد.

امام‌جمعه اردکان از طرح درخت آرزوها که برای کمک به نیازمندان و بخصوص کودکان اجرا می‌شود به‌عنوان طرحی بسیار خوب یادکرد و گفت: امیدواریم که همه ما بتوانیم در این کار سهیم باشیم و در این راه قدم برداریم. از مسؤول اجرای این طرح و همکاران تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم که سال‌به‌سال بر کیفیت و کمیت آن افزوده شود.

وی اظهار داشت: مشکل ساماندهی نیازمندان در شهرستان اردکان حل‌نشده است درحالی‌که چند سالی است صحبت ساماندهی نیازمندان و مدیریت آن وجود دارد. اگر این ساماندهی انجام شود بسیار گره‌گشا خواهد بود و خدمت‌رسانی مطلوب‌تری صورت می‌گیرد.

شاکر افزود: این ساماندهی موجب کاهش سوءاستفاده احتمالی از مراکز خدمت رسان و حمایتی خواهد شد و هم کمک‌ها مدیریت می‌شود. ما همان‌گونه که وظیفه‌داریم از نیازمندان حمایت کنیم و برای گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها تلاش کنیم وظیفه‌داریم کمک‌های جذب‌شده را نیز درست مدیریت کنیم تا این کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی در پایان از مؤسسات خیریه شهرستان درخواست کرد که با یکدیگر ارتباط بیشتر داشته باشند و از برنامه‌ها و تجربیات یکدیگر استفاده کنند تا خدمات‌رسانی به نیازمندان نیز ساماندهی شود.

در ابتدای این نشست، مسئول اجرای طرح درخت آرزوها به بیان شیوه برگزاری این طرح درزمینهٔ برآورده کردن آرزوهای کودکان مستمند اردکانی در عید نوروز با کمک و مشارکت مردم و خیرین پرداخت.

عباس عاصی زاده در پایان گفت: چهارمین سال اجرای طرح درخت آرزوها، پنج‌شنبه 16 اسفندماه با حضور هنرمندان استان و شهرستان در محل پارک بزرگ آزادی اردکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 90010/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول