اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره با حضور مقامات کشوری افتتاح می‌شود

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره با حضور مقامات کشوری افتتاح می‌شود.

 تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره با حضور مقامات کشوری افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان، محمد عزیزی در بازدید از تصفیه خانه ابهر و خرم‌دره از تلاش‌های بی‌وقفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تقدیر کرد و اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی این طرح در چند ساله اخیر بسیار قابل توجه بوده است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره به زودی با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: این پروژه به عنوان برگ زرینی از خدمات نظام در استان زنجان و یک پروژه ماندگار ثبت خواهد شد.

وی افزود: در ادامه تلاش خواهیم کرد تا اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه نیز تامین و مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره از آن بهره‌مند شوند.

در ادامه حاضرین از نزدیک بخش های مختلف تاسیسات تصفیه‌خانه آب شهرهای ابهر و خرم‌دره را مورد بازدید قرار داده و با نحوه تصفیه آب در این تصفیه‌خانه آشنا شدند.

 انتهای پیام/73002/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول