اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پارسایی در تذکر شفاهی مطرح کرد

خودروسازان با دلالان برای خم کردن کمر مردم پیوند پیروزمندانه داشته‌اند

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پیوند پیروزمندانه خودروسازان با دلالان در جهت خم کردن کمر مردم را تبریک عرض می‌کنم، سکوت و انفعال نهادهای نظارتی مجلس، دولت، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این زمینه تأمل‌برانگیز است.

خودروسازان با دلالان برای خم کردن کمر مردم پیوند پیروزمندانه  داشته‌اند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی گفت: پیوند پیروزمندانه خودروسازان با دلالان در جهت خم کردن کمر مردم را تبریک عرض می‌کنم، سکوت و انفعال نهادهای نظارتی مجلس، دولت، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این زمینه تأمل‌برانگیز است.

وی افزود: نارضایتی از نابسامانی بازار خودرو علیرغم حمایت‌های بی‌دریغ دولت و ایجاد فضای انحصاری نشان از ناکارآمدی این صنعت دارد که در یک کلام می‌توان گفت آفتابه خرج لحیم کردن است.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: طرح یک فوریتی که باید در 45 روز به نتیجه می‌رسید بعد از11 ماه پاسکاری، معطل مانده است و خروجی کمیسیون صنایع نه تنها خواسته طراحان را تأمین نمی‌کند بلکه در راستای تأمین خواسته خودروسازان است.

وی با اشاره به اینکه خودروسازان آرامش و سرمایه این مردم را به بازی گرفته‌اند، گفت: خودروسازان با ملت کاری کرده‌اند که هیچ دشمنی با آنان نکرده است چرا که وعده‌های دروغ می‌دهند.

پارسایی خاطر نشان کرد: در تاریخ 29 آذر ماه خودروسازان در کمیسیون اصل 90 وعده دادند که خودروها را با 5 درصد زیر قیمت بازار عرضه کنند تا قیمت خودرو کاهش یابد اما با گذشت 6 ماه از تعهدات خود، هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: چرا مدیران ناکارآمدی که بیش از دشمن به مردم لطمه می زدند و خلاف قانون حرکت می‌کنند در پست‌ها باقی مانده‌اند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول