اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد

آمادگی کامل بیمارستان‌های استان مرکزی در چهارشنبه آخر سال

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: تمامی بیمارستان‌های استان به‌ منظور ارائه خدمات درمانی مناسب و مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال در آمادگی کامل می‌باشند.

 آمادگی کامل بیمارستان‌های استان  مرکزی در چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عصر امروز به‌منظور هماهنگی و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات شایسته به مراجعان و مسافران نوروزی در ایام نوروز، جلسه هماهنگی طرح ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با حضور سرپرست و جمعی از معاونین و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در سالن زنده‌یاد کاظمی آشتیانی برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این نشست گفت: تمامی بیمارستان‌های استان به‌منظور ارائه خدمات درمانی مناسب و مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال در آمادگی کامل می‌باشند.

محمدرضا جمالیان اظهار داشت: تمامی بخش‌ها و واحدهای تابعه دانشگاه و اعضای این ستاد به‌عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت در استان از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جلب رضایت مسافران نوروزی هدف اصلی ستاد تسهیلات سفر نوروزی است، گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی دانشگاه طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت تشکیل‌شده و برحسب وظایف تعیین‌شده از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه برای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایت مسافران اقدام خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: با توجه به نزدیک بودن تعطیلات نوروز و سنت خانه‌تکانی در این ایام، استفاده از مواد شوینده شیمیایی و میزان مسمومیت با این مواد در این روزهای بیشتر خواهد شد و لازم است که با همکاری و برنامه‌ریزی سازمان صداوسیما و تولید برنامه‌های آموزشی برای اقشار جامعه در  رابطه بااطلاع‌رسانی و دادن آموزش به‌منظور کاهش این موارد اقدامات لازم صورت پذیرد.

جمالیان با اشاره به در پیش رو داشتن چهارشنبه آخر سال گفت: به‌منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال و امدادرسانی به آنها دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با تمام توان لجستیکی و نیروی انسانی خود آماده ارائه خدمات درمانی و بهداشتی لازم در استان است و تمامی بیمارستان‌های استان به‌منظور ارائه خدمات درمانی مناسب و مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال در آمادگی کامل می‌باشند.

وی یادآور شد: به‌منظور درمان سریع و جلوگیری از مزاحمت برای کادر درمانی از ازدحام بی‌دلیل در بیمارستان‌های استان جلوگیری به عمل آید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ادامه بیان کرد: با شروع طرح ستاد نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از تاریخ 25 اسفند 97 تا 17 فروردین 1398 تیم‌های مستقر در EOC اورژانس استان مرکزی بازدیدهای منسجم و نظارتی خود را شروع می‌کنند و با توجه به گرانی برخی از اقلام غذایی و افزایش احتمال وجود تقلب در مواد غذایی و به‌منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از سوءاستفاده برخی از متقلبین می‌بایست نظارت‌هایی که این ستاد دارد دوچندان شود.

جمالیان خاطرنشان کرد: برنامه تمامی مراکز ارائه خدمات سلامت به مردم و مسافران نوروزی که در ایام تعطیلات به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده باز می‌باشند و آماده ارائه خدمات هستند در قالب بنرهای اطلاع‌رسانی در چندین نقطه از شهر نصب خواهد شد تا مسافران نوروزی در صورت نیاز به این مراکز بتواند از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول