اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دبیر علمی همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز مطرح کرد

ارسال 305 مقاله به همایش «امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز»

دبیر علمی همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز گفت: 305 مقاله به زبان‌های فارسی و عربی به دبیرخانه این همایش رسیده است که نویسندگان برخی از این مقالات ساکن خارج از کشور هستند.

ارسال 305 مقاله به همایش «امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رضا مطهری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به موضوع همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز اظهار کرد: موضوعی که برای همایش این انتخاب شد، نیاز امروز است چرا که عدالت و معنویت دو نیاز گمشده بشریت امروز است که احساس نیاز به این دو مقوله موجب ایجاد جریان‌های انحرافی مثل عرفان‌های نوظهور شده است.

وی ادامه داد: 305 مقاله به زبان‌های فارسی و عربی به دبیرخانه همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز رسیده است که نویسندگان برخی از این مقالات از خارج از کشور بودند. عمده مهمانان خارجی این همایش از کشور عراق هستند و طلاب جامعه المصطفی مشارکت زیادی در نگارش مقالات همایش داشتند.

دبیر علمی همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز افزود: در هر کدام از پنل‌های چهارگانه این همایش  دو مقاله به زبان عربی ارائه خواهد شد و پژوهشگرانی از افغانستان و تاجیکستان، آمریکا و لبنان مقالاتی به این همایش ارسال کردند، فراخوان همایش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به کشورهای مختلف جهان فرستاده شده بود.

مطهری توجه به مصادیق را از جمله ویژگی‌های همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز دانست و تصریح کرد: برخی از مصادیقی که در مقالات این همایش مورد توجه قرار گرفتند، کاربردی هستند.

انتهای پیام/78004*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول