اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد

استان البرز از نظر سرانه آموزشی بسیار ضعیف است/ اجرای برنامه ویژه مدارس از مهر ۹۸

وزیر آموزش و پرورش گفت: استان البرز از نظر سرانه آموزشی بسیار ضعیف است و امیدواریم در سال ۹۸ این استان جزء اولویت‌های اول ما برای سرانه فضای آموزشی باشد.

استان البرز از نظر سرانه آموزشی بسیار ضعیف است/ اجرای برنامه ویژه مدارس از مهر ۹۸

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، سیدمحمد بطحایی امروز در بازدید از مدارس استان البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه میانگین سرانه آموزشی در کشور 5 متر مربع ولی در استان البرز حدود 3 متر مربع است، اظهار داشت: استان البرز از نظر سرانه آموزشی بسیار ضعیف است و امیدواریم در سال 98 استان البرز جزء اولویت‌های اول ما برای سرانه فضای آموزشی باشد.

وی ادامه داد: ما هم قبول داریم که در حال حاضر استان البرز در رده‌های پایین فضای آموزشی قرار دارد که از تمام خیرین می‌خواهیم این استان را در برنامه‌های خود برای ساخت و کمک قرار دهند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های ویژه مدرسه مهمترین برنامه‌هایی است که از مهرماه سال جاری در مدارس آغاز می‌شود و متناسب با نیاز منطقه و نیازهای دانش آموزان تنظیم شده است.

بطحایی با بیان اینکه این موضوع گام بسیار کوچکی است که نیازهای منطقه‌ای، فردی و اجتماعی دانش‌آموزان را در خود می‌گنجاند، عنوان کرد: در شروع چنین طرحی به ویژه در گستره کشور، با محدودیت‌ها و مشکلاتی روبرو هستیم ولی خوشبختانه شواهد نشان می‌دهد که این کار به خوبی اجرا و امیدواریم دامنه این کار گسترده‌تر شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در تمام مدارس کشور اجرا می‌شود، گفت: میزان پیشرفت این طرح حاکی از موفقیت آن است که البته ممکن است، نقص‌هایی وجود داشته باشد که باید رفع شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تنبیه دانش‌آموزان یک آفت است و گاهی ممکن است چنین اتفاقاتی پیش آید، بیان کرد: نباید خشونت‌های اینچنینی در آموزش و پرورش پیش بیاید و و مدیران و مسؤولین آموزش و پرورش باید به عنوان نمایندگان در چنین شرایطی برخورد کنند.

انتهای پیام/پ/1103/ب/1/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول