اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بخشدار شهاب قشم مطرح‌کرد

خاطره خوش، سوغات گردشگران نوروزی از شهاب قشم

بخشدار شهاب قشم گفت: سوغات گردشگران و مهمانان نوروزی از بخش شهاب و قشم به عنوان مقصد گردشگری باید همراه با خاطره خوب و خوش باشد.

 خاطره خوش، سوغات گردشگران نوروزی از شهاب قشم

آرش نیرومند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قشم اظهار کرد:  باید با تمهیدات مناسب دستگاه‌های اجرایی و  اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا گردشگران با سفر به این منطقه بتوانند  خاطره خوب و خوشی را در کنار خانواده در ایام تعطیلات نوروزی سپری کنند.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی‌های لازم در راستای خدمات‌رسانی به گردشگران از هم‌اکنون صورت می‌گیرد، افزود: نواقص و کمبودهایی که در سنوات گذشته با آن مواجه بوده،  مورد بررسی قرار می‌گیرد و تا حد امکان برطرف خواهد شد.

بخشدار شهاب قشم تصریح کرد: تعامل و همفکری همه مسؤولان و مردم باعث رضایت گردشگران و رونق اقتصادی منطقه می‌شود.

نیرومند از آمادگی  55کلاس در هفت مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: تامین امنیت سواحل،کمپ‌های ساحلی، کنترل تردد، ساماندهی قایق‌های تفریحی، نظارت بر مواد غذایی ارائه شده در اماکن تفریحی و اسکله‌ها و رستوران‌ها بررسی و با تمام توان انجام می‌شود که در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مورد بحث قرار گرفته است.

به گفته وی، تامین سوخت قایق‌داران اسکله کندالو و ساماندهی جهت جلوگیری از ازدحام ماشین‌های گازوئیلی، پیگیری برای استقرار پایگاه هلال احمر در اسکله کندالو و اورژانس و آتـش نشانی و نیروهای امدادی و نجات غریق در اماکن مجاز جهت شنا و راه‌اندازی جایگاه بلیط فروشی هنگام جهت برگشت مسافران از جزیره از دیگر تمهیدات نوروزی است.

بخشدار شهاب قشم گفت: ساماندهی پارکینگ اسکله کندالو، تمهیدات برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در زمان دریافت بلیط شناور و سوار شدن در اسکله کندالو و شیب، پیگیری نصب علائم راهنمایی و رانندگی در محدوده جاده اسکله کندالو و شیب‌دراز و ساماندهی شتر های سرگردان از دیگر مسایل مورد توجه است که پیگیری می‌شود.

نیرومند بیان کرد: همچنین جهت اسکان اضطراری در زمان بروز بارندگی و حوادث غیرمترقبه پیش‌بینی و تمهیدات لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی‌ است بنادر و دریانوردی قشم، هلال احمر قشم، آموزش و پرورش شهاب، شهردار و شورای شهر سوزا، فرماندهان نیروهای انتظامی و دریابانی شهر سوزا، شیب‌دراز و هنگام و مدیرعاملان تعاونی‌های گردشگری و دهیاران بخش شهاب جرو اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهاب هستند.

انتهای پیام/88011/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول