اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اختتامیه مسابقات برنامه نویسی ACM در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد

مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویی(ACM) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام‌خمینی‌(ره) عصر امروز با معرفی تیم‌های برتر برگزار شد.

اختتامیه مسابقات برنامه نویسی ACM در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر ری به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سعید قاضی مغربی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در این مراسم با قدردانی از برگزارکنندگان و مجریان این مسابقه، گفت: اگر دانشگاه‌ها بتوانند نیروی انسانی خلاق، متعهد و علاقه‌مند تحویل جامعه دهند، جامعه حرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها باید دارای مهارت باشند؛ ما دانشجو را برای زندگی کردن در بیرون دانشگاه بعد از فارغ‌التحصیلی آماده نکرده‌ایم؛ از مسوولان حوزه فنی و مهندسی و پژوهش دانشگاه می‌خواهم در عرصه ایده، خلاقیت، نوآوری و تکنولوژی حرکت کنند تا واحد یادگار پیشرفت کند.

در ادامه دکتر میثم منسوب‌بصیری با اشاره به ثبت‌نام ۱۸۰ نفر دانشجو در قالب تیم‌های سه نفره، خاطرنشان کرد: چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM با حضور ۶۰ تیم از دانشگاه‌های کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار گردید.

دبیر علمی چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM تصریح کرد: حمایت قابل‌قبولی از این دوره از مسابقات شده است. از جمله حامیان چهارمین دوره این مسابقات می‌توان از بانک ملی ایران، شهرداری تهران، پلیس فتا، شرکت ارتباطات رایتل، امداد خودرو و شرکت داده‌ورزی سداد نام برد. 

پایان بخش مراسم اختتامیه قدردانی و تجلیل از تیم‌های برتر این مسابقات و عوامل اجرایی و دست اندرکاران بود. از همه تیم های شرکت کننده در این مسابقات هم با اعطای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/د/ط۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول