اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون بنیاد شهید خبر داد

وجود 80 هزار ایثارگر جویای کار در کشور/ ایثارگران دارای طرح اشتغال‌زایی تسهیلات دریافت می‌کنند

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از وجود 80 هزار ایثارگر جویای کار در کشور خبر داد و گفت: اگر ایثارگران طرحی برای اشتغا‌ل‌زایی ارائه کنند، تسهیلات دریافت خواهند کرد.

وجود 80 هزار ایثارگر جویای کار در کشور/ ایثارگران دارای طرح اشتغال‌زایی تسهیلات دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمود پاکدل صبح امروز در دیدار با علیرضا آشناگر استاندار سمنان اظهار کرد: با تلاش مسؤولان استان سمنان، مشکل و مورد خاصی در حوزه ایثارگران استان سمنان مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اصلاح قانون بیمه ایثارگران و تبصره الحاقی آن موجب رضایت آنها شده است، افزود: 250 میلیارد تومان به‌صورت ماهانه و سه هزار میلیارد تومان به‌صورت سالانه، صرف بیمه ایثارگران در کشور می‌شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مقام معظم رهبری در آستانه ایام‌الله دهه فجر دستوری در خصوص قبور شهدا اعلام کردند و از این رو مصوبه‌ای به مراکز استان‌ها ارسال و مقرر شد تا در قالب یک کارگروه در استان‌ها فرامین و بیانات مقام معظم رهبری به مرحله اجرا درآید.

پاکدل اضافه کرد: طرح سپاس (دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران) به نحو مطلوبی در استان سمنان در حال انجام است و نتایج بسیار خوبی را در پی داشت.

وی عنوان کرد: 80 هزار ایثارگر جویای کار و فاقد شغل در کشور وجود دارد که یک‌هزار و 250 نفر از آنان از استان سمنان هستند.

معاون تعاون و امور اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: 10 هزار فرزند جانباز بالای 75 درصد در کشور جویای شغل هستند.

پاکدل تصریح کرد: در راستای اشتغال خانواده معظم ایثارگران، تاکنون حدود 11 هزار نفر در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار شدند و 10 هزار  نفر نیز با وام‌های خوداشتغالی به فعالیت پرداخته‌اند.‌

وی افزود: با عنایت به بازدیدهای انجام‌شده از بخش‌های مختلف بنیاد شهید استان، درمجموع تلاش همکاران ما در استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرده و رضایت خود را اعلام می‌داریم.

معاون تعاون و امور اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اگر ایثارگران طرحی در خصوص اشتغال ارائه کنند، از اعتبارات صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تسهیلات دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/2568/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول