اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

در همایشی صورت گرفت

سخنان انتقادی دانشجوی دانشگاه تهران در مقابل عباس آخوندی+ فیلم

دانشجوی دانشگاه تهران در مقابل وزیر مستعفی راه گفت: آقای آخوندی! ما جوانان مومن انقلابی به شما می گوییم ان شاء الله گام دوم انقلاب را به دقت با هدایت امام خامنه‌ای برخواهیم داشت و در مقابل فتنه جریان انحرافی و لیبرال ها و استکبار جهانی می‌ایستیم.

سخنان انتقادی دانشجوی دانشگاه تهران در مقابل عباس آخوندی+ فیلم

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی، سخنان یکی از دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران با آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی در همایش « اخلاق عمومی در پرتو اندیشه ایرانشهری و مدرن» مورد توجه بسیاری از دانشجویان قرار گرفت.

این دانشجوی انقلابی در این برنامه در مقابل آخوندی با مخاطب قرار دادان وی گفت: جناب آقای آخوندی ای کاش توضیح می‌دادید که در مدت وزارتتان چه اقداماتی انجام دادید که جوانان و مستضعفان مسکنی برای شروع زندگی داشته باشند؟ چه اقداماتی انجام دادید که قیمت های مسکن اینگونه افزایش پیدا نکنند؟ چه اقداماتی انجام دادید که به منازل خالی از سکنه رسیدگی شود؟

وی افزود: آقای آخوندی شما در رابطه با حادثه ی قطار تهران مشهد با وجود کشته شدن تعدادی از مردم ایران شهر می گویید قطار بیمه بوده است !!! یادتان می آید چگونه میکروفون رو از دست خبرنگار خانم کشیدید! و معذرت خواهی هم نکردید؟! پس چگونه امروز از  ایرانشهر و  اخلاق و داد و دهش در ایرانشهر و ارزشِ احسانِ قرآنی و عدل سخن می‌گویید؟!

وی ادامه داد: ای کاش این عدل و داد و احسانی را که امروز از شاهنامه برای ایرانشهر گفتید در زمان ریاستتان به آن عمل می کردید. مسکن مهری که با وجود انتقادات فراوان به آن؛ خیلی از مستضعفین و قشر محروم صاحبخانه شدند را  مزخرف می‌دانید بله معلوم است نسبت به کاخ چند ده میلیاردی شما مسکن مهر کوخی هم نیست!

این دانشجوی منتقد تاکید کرد: آقای دکتر آخوندی شما خود را لیبرال می دانید که برخی از مبانی آن در تضاد مطلق با مبانی اسلام است پس آیا شایسته تر نیست که بروید و در همان  جوامع لیبرال رئیس باشید چون که  نظام اسلامی و دینی مسئولینی چون شهید بهشتی و رجایی و قاسم سلیمانی می خواهد که خدمتگزار و دست بوس امت مسلمان و مردم وطن دوست ایران باشند نه اینکه در مقابل استکبار جهانی  تسلیم باشند و در مقابل مردم و مستضعفان و محرومین  استکبار بورزند .

وی گفت: آقای آخوندی؛ ما جوانان مومن انقلابی به شما می گوییم ان شاء الله گام دوم انقلاب را به دقت با هدایت امام خامنه‌ای انجام خواهیم داد و در مقابل فتنه جریان انحرافی و لیبرال ها (که یکی از مصادیق آن شما هستید) و استکبار جهانی می‌ایستیم و با تبیین و روشنگری کاری می کنیم که امت مسلمان لیبرال ها و پیروان مکاتب غیر دینی و اشخاص سکولار را از سپهر سیاسی کشور حذف کنند و با حل مشکلات معیشتی و ساختن تمدن نوین اسلامی زمینه را برای ظهور مهدی موعود فراهم می کنیم .

لازم به ذکر است در این نشست، دانشجویان نسبت به عدم برخورداری آخوندی از تخصص لازم درباره موضوع جلسه انتقاداتی داشتند. این دانشجویان بر این باور بودند که ایشان که در زمینه «شهرسازی» و «معماری» و یا «سیاست اقتصادی» تخصص دارند، بهتر بود در همین زمینه ها سخنرانی می‌کردند نه در حیطه ای که نه تنها در آن متخصص نیست که خود هم در زمان مسئولیتشان از آن سربلند بیرون نیامده‌اند.

انتقاد دیگر دانشجویان به ریاست دانشکده بود که چرا شخصی را دعوت کرده‌اید که تخصص لازم را در این زمینه ندارد.

فیلم اظهارات این دانشجو در مقابل آخوندی در ادامه قابل مشاهده است:

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول