اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

امام جمعه اهل تسنن زاهدان:‌

سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای بابت امنیت چابهار نداشته باشند

امام جمعه اهل تسنن زاهدان با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دغدغه‌ای بابت امنیت در استان سیستان و بلوچستان نداشته باشند، گفت:‌ در توسعه چابهار از نیروهای بومی استفاده شود که قطعا موجب ارتقاء امنیت و اشتغال می‌شود.

سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای بابت امنیت چابهار نداشته باشند

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه اقتصادی خبرگزاری فارس به چابهار، مولوی عبدالحمید امروز در همایش بین‌المللی توسعه بندرچابهار در این شهر اظهار داشت:‌ از مسئولان به خاطرت توجه به بندرچابهار و این منطقه قدردانی می‌کنم، چابهار حلقه اتصالی بین ملت‌ها است.

وی ادامه داد: بهترین فرصت است که ملت‌های دنیا تولیدات خود را از این نقطه به کشورهای خود وارد و صادر کنند. 

امام جمعه اهل تسنن زاهدان افزود: چابهار بهترین محل سرمایه‌گذاری و تجارت است و از نمونه‌های فضل الهی محسوب می‌شود. 

وی تأکید کرد:‌ در توسعه زیرساخت‌های بندر باید مردم منطقه حضور داشته باشند و از منافع برخوردار شوند، در توسعه این بندر باید مردم هم همراه باشند، این منطقه با همه نعمت‌ها کپرنشین، بیکار و بیسواد دارد که باید از نعمت بندر چابهار استفاده کنند. باید به این مردم مهارت‌آموزی شود و در توسعه عمرانی به کار گرفته شوند که به انسجام بیشتر کمک می‌کند و به ارتقاء امنیت می‌انجامد. 

مولوی عبدالحمید با بیان اینکه حضور بومی‌ها در توسعه چابهار به انسجام بیشتر و ارتقا امنیت می‌انجامد، گفت:‌ امنیت در استان سیستان و بلوچستان حاکم است، منطقه چابهار منطقه امنی است و اراده مردم استان بر این است که اجازه ندهند ناامنی رخ دهد. 

امام جمعه اهل تسنن زاهدان افزود:‌ از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم که در چابهار سرمایه‌گذاری کنند و قطعا منافع بی‌شماری دارد.

مولوی عبدالحمید تأکید کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان از هر نوع اختلافات قومی و مذهبی عبور کردند و زمینه امنیت در استان سیستان و بلوچستان فراهم است و سرمایه‌گذاران هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول