اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

اطلاعیه ششمین عرضه نفت‎خام در بورس انرژی منتشر شد

اطلاعیه ششمین عرضه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین‌الملل بورس انرژی برای روز دوشنبه هفته آینده منتشر شد.

اطلاعیه ششمین عرضه نفت‎خام در بورس انرژی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شرکت ملی نفت ایران، ششمین اطلاعیه عرضه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی منتشر شد.

شرایط عرضه در این دوره مشابه عرضه پیشین است. پیش‌پرداخت ۶ درصد و امکان تسویه ۱۰۰ درصد ریالی از ویژگی‌های این عرضه است. همچنین مدت تسویه حساب از زمان بارگیری ۹۰ روز تعیین شده است.

در مرحله ششم عرضه نیز همانند نوبت پیش یک میلیون بشکه نفت خام سبک با حجم خرید حداقل تعداد ۳۵ هزار بشکه و قیمت پایه ۵۹ دلار و ۶۳ سنت برای هر بشکه تعیین شده است.

پنجمین عرضه در تاریخ ۲۹ بهمن با فروش ۳۵ هزار بشکه به قیمت 52 دلار و 25 سنت به ازای هر بشکه انجام شده بود. قیمت پایه در عرضه پنجم ۵۶ دلار و ۸۱ سنت برای هر بشکه بود.

بر اساس این گزارش، عرضه نفت خام در بورس انرژی ایران همسو با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ایجاد تنوع در روش‌های فروش نفت و استفاده از ظرفیت‌های بخش غیردولتی برای صادرات نفت‌خام در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش فارس اطلاعیه ششم عرضه نفت خام در بورس انرژی در حالی منتشر می‌شود که دومین مرحله ازعرضه میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ بین الملل این بازار به قیت پایه هر بشکه 62.76 دلار عرضه شد که مشتری نداشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول