اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فرماندار تویسرکان خبر داد

بهسازی 63 روستای تویسرکان

فرماندار شهرستان تویسرکان از بهسازی 63 روستای اين شهرستان خبر داد.

 بهسازی 63 روستای تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حبیب مومیوند بعداز ظهر امروز در نشست با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای سیدشهاب با اشاره به اینکه در روستای سیدشهاب در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی  صورت گرفته است اظهار کرد: آسفالت پخش شده در روستای سیدشهاب بیشتر از کل آسفالت‌ریزی در سال‌های گذشته است.

وی آسفالت‌ریزی در روستای سیدشهاب را 3 هزار تن اعلام کرد و ادامه داد: کار انجام شده در این زمینه با وجود همه مشکلات با تلاش و وحدت و همدلی همه مسؤولان به ویژه پیگیری نماینده مردم تویسرکان در مجلس انجام شد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به انجام اقدامات قابل توجه در روستای سیدشهاب گفت: قبل از حضور ما در عرصه مسوولیت تنها 33 روستای تویسرکان بهسازی شده بود که امروز بهسازی روستاها از این تعداد به 63 روستا رسیده است.

وی با اشاره به انجام سه فاز بهسازی روستای سیدشهاب و برخورداری این روستا از سالن ورزشی، کتابخانه و آتش‌نشانی گفت: روستای سید شهاب تنها روستای تویسرکان است که مردم آن از خدمات دندانپزشکی بهره‌‌مند هستند.

مومیوند با تاکید بر وجود زیرساخت‌های در سیدشهاب، ظرفیت این روستا را بیشتر از آنچه تاکنون نشان داده است، دانست و گفت: همه باید برای رشد و توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها با کمک مردم در روستای سیدشهاب همت کنیم.

وی با اشاره به  پیگیری و حل مشکل گازرسانی برای 136 خانوار در روستای سیدشهاب بیان کرد: به لحاظ جمعیت بالا و کارگاه‌های فعال مبل و منبت در روستای سیدشهاب برای توسعه و پیشرفت آن کمک خواهیم داد.

فرماندار تویسرکان اظهار کرد: آمادگی داریم به هر واحد اشتغال‌زا با پرداخت تسهیلات کمک می‌کنیم که در این میان حفظ اشتغال موجود و توسعه بسترهای اشتغال‌زایی اولویت برنامه‌های ماست.

وی تصریح کرد: برای ایجاد نمایشگاهی در سه‌راهی خیرآباد به عنوان پیشانی شهرستان، اگر سرمایه‌گذاری برای فعالیت اعلام آمادگی کند، ما با جدیت حمایت خواهیم کرد.

مومیوند با اشاره به پیگیری مشکلات اینترنت و خطوط تلفن همراه روستای سیدشهاب افزود: این روستای بزرگ حداقل به یک پارک نیاز دارد برای ایجاد پارک در روستای سیدشهاب سال آینده بودجه می‌گذاریم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به سابقه آب‌بندان در روستای سیدشهاب، این مهم باید پیگیری شود  گفت: برای تبدیل وضعیت روستای سیدشهاب به شهر مشارکت مردم  ضرورت دارد.

فرماندار تویسرکان در پایان سخنانش از دهیار و شورای اسلامی روستا خواست تا از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در روستای سیدشهاب دعوت کنند.

انتهای پیام/89010/  30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول