اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

معاون نیروی انسانی ناجا:

هدف از برگزاری جشنواره جوان سرباز تقدیر از سربازان نمونه کشور است

معاون نیروی انسانی ناجا گفت: هدف از برگزاری جشنواره جوان سرباز تجلی و تقدیر از سربازان نمونه کشور در سطح نیروهای مسلح است.

هدف از برگزاری جشنواره جوان  سرباز تقدیر از سربازان نمونه کشور است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزار فارس، جشنواره حضرت علی اکبر جوان سرباز صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی ناجا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره نیروهای مسلح اظهار داشت: باید همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم. ما همه سرباز کشور هستیم و سرباز خواهیم ماند.

وی به برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر پرداخت و گفت:‌این جشنواره هر سال برگزار می‌شود که دو مرحله آن در سطح استان تحت عنوان یگان و سپس در سطح سازمان است و در خاتمه نیز برنامه پایانی در اردیبهشت ماه در سطح نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

معاون نیروی انسانی ناجا هدف از برگزاری جشنواره جوان سرباز را تجلیل و تقدیر از سربازان نمونه کشور در سطح نیروهای مسلح عنوان و بیان کرد :‌هر سال در سطح نیروهای مسلح یکی از سازمان‌های افتخار میزبانی پیدا می‌کند که امسال به قرعه به نام نیروی انتظامی افتاد.

سردار زارعی افزود: سرباز از پراهمیت‌ترین موضوعات در سطح جامعه است و مقام معظم رهبری نیز بر موضوع سربازی بسیار حساسیت دارند و در هیچ موضوعی مانند سربازی فرمان از سوی رهبری نداریم و این نشان می‌دهند سربازان از دیدگاه مقام معظم رهبری از بااهمیت‌ترین افراد است.

وی به فرمایشات رهبری پرداخت و گفت:‌ایشان همواره تاکید دارند که استفاده بهینه از سربازان صورت می‌گیرد و سربازی با مهارت‌آموزی دنبال شود.

این مقام ارشد ناجا خاطرنشان کرد: پیام مقام معظم رهبری پیرو 40 سالگی انقلاب خطا به جوانان بود و این اهمیت  جوانان در انقلاب اسلامی از دیدگاه ایشان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول