اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

امام‌جمعه بندر کیاشهر:

باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و انتشار خبرهای خوب انگیزه را در جامعه تقویت کنیم

امام‌جمعه بندر کیاشهر با اشاره به ایجاد انگیزه در بین مردم گفت: باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی استفاده و پخش گسترده خبرهای خوب بین مردم ایجاد انگیزه کنیم.

باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و انتشار خبرهای خوب انگیزه را در جامعه تقویت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، محمدعلی کریمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ‌ عمومی بخش بندر کیاشهر در دفتر امام‌جمعه این بخش با بیان اینکه فضای مجازی باید کنترل‌شده باشد اظهار کرد: متأسفانه عده‌ای می‌خواهند در فضای مجاری با تحت‌فشار قرار دادن مدیران، آن‌ها را تحت‌فشار قرار دهند که این رویه باید تغییر کند.

وی با اشاره به ایجاد انگیزه در بین مردم گفت: باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی استفاده و پخش گسترده خبرهای خوب بین مردم ایجاد انگیزه کنیم.

امام‌جمعه بندر کیاشهر با اذعان به اینکه با پخش خبرهای منفی در فضای مجازی نباید مردم را از وضعیت موجود ناامید کرد تصریح کرد: متأسفانه وقتی یک اتفاق بدی در جامعه رخ می‌دهد این خبر به‌سرعت در فضای مجازی پخش‌شده و ناامیدی زیادی را بین مردم ایجاد می‌کند که باید به این مسئله توجه شود.

کریمی لازمه پیشرفت جامعه را ایجاد امید در جامعه دانست و افزود: باید در فضای مجازی خبرهای خوب را به‌سرعت پخش و با انجام این کار یک‌ امیدواری و انگیزه در جامعه ایجادشده و‌ این کار باعث پیشرفت جامعه در حوزه‌های مختلف می‌شود.

وی با تأکید بر توجه مسؤولین به جذب گردشگر در بندر کیاشهر بیان کرد: با توجه به در پیش بودن عید نوروز باید یک فضای فرهنگی و‌ گردشگری خوبی در بندر کیاشهر ایجاد شود که با انجام این کار گردشگران زیادی به این خطه از استان گیلان سفر خواهند کرد.

امام‌جمعه بندر کیاشهر با بیان اینکه جذب گردشگر می‌تواند برای ایجاد امید در جامعه مفید باید اظهار کرد: بندر کیاشهر و آستانه‌اشرفیه به لحاظ صنایع‌دستی دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت در راستای جذب گردشگر استفاده شود.

کریمی با درخواست از مسؤولین برای حضوری فعال در بین مردم بیان کرد: اگر می‌خواهیم‌ در جامعه انگیزه و امیدواری ایجاد شود مسؤولین باید به‌طور گسترده در بین مردم حضورداشته مشکلات آنان را شناسایی و برای حل آن از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به استفاده درست از ظرفیت سالن‌های ورزشی گفت: جوانان اگر در جامعه انگیزه و امید داشته باشند آن‌ جامعه روبه‌پیشرفت می‌رود ولی نخست باید به جوانان انگیزه تزریق کرد که لازمه آن توجه و استفاده از ظرفیت سالن‌های ورزشی است.

امام‌جمعه بندر کیاشهر با اذعان به اینکه با ایجاد خانه فرهنگی دیجیتال توانستیم جوانان زیادی را در کارهای فرهنگی مشارکت دهیم تصریح کرد: با تلاش تمام مسؤولین توانستیم یک‌خانه دیجیتال فرهنگی تأسیس که همه‌روزه جوانان زیادی به این مرکز مراجعه و در کارهای فرهنگی شرکت می‌کنند که در شرق گیلان بی‌نظیر است.

کانال‌های فضای مجازی نباید به سمت انتقال پیام‌های کانال ضدانقلاب بروند

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه با بیان اینکه فضای مجازی دارای اهمیت بسیار زیادی است اظهار کرد: فضای مجاری مانند یک سیلاب است که اگر از آن به‌درستی نشود همه بنیان‌های جامعه را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی را باید به‌عنوان یک عامل همراه دانست گفت: فضای مجازی همان‌قدر که مخرب است به همان اندازه هم می‌تواند برای جامعه مفید باشد ولی برای انجام این مهم باید مردم و ‌مسؤولین فضای مجازی را یک عامل همراه برای خود بدانند.

رحیم حیدری گلرودباری با اذعان به اینکه کانال‌های فضای مجازی نباید به سمت انتقال پیام‌های کانال ضدانقلاب بروند تصریح کرد: هر زمان که با مدیر و مسؤولین گروه‌ها و کانال‌ها فضای مجازی نشستی را برگزار و درد و دل‌های آن‌ها را گوش کردیم مطالبشان به سمت ایجاد آرامش برای جامعه رفت که نشان‌دهنده اهمیت این نشست‌ها است.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه لازمه ایجاد آرامش در جامعه را صداقت دانست و افزود: مردم ما در همه عرصه‌ها وفاداری خود را نسبت به‌نظام نشان داده و باید برای حل مشکلات و‌ آرامش آنان تلاش کرد که برای انجام این کار باید با مردم صداقت داشت.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول