اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

نگاهداری تأکید کرد

تغییر الگوی اداره آزمایشگاه‌ها با رویکرد مشارکت اساتید و خبرگان دانشگاه آزاد

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: الگوی اداره آزمایشگاه‌ها باید با رویکرد مشارکت حداکثری اساتید و کارشناسان خبره دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت و درآمد حاصله تغییر پیدا کند.

تغییر الگوی اداره آزمایشگاه‌ها با رویکرد مشارکت اساتید و خبرگان دانشگاه آزاد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،  بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد، باشگاه نخبگان، آموزشکده‌های سما و استارت‌آپ دارویی واحدهای دانشگاهی سمنان، دامغان، گرمسار و ایوانکی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از زیرساخت‌های تخصصی آزمایشگاهی و کارگاهی بی نظیری در کشور برخوردار است، گفت: اگر الگوی مدیریتی آنها به گونه‌ای باشد که منافع و سود دانشگاه و اساتید و کارشناسان خبره از ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی توأمان در نظر گرفته شود، یقیناً تحول جدی در این حوزه شکل خواهد گرفت.

وی افزود: آیین‌نامه‌ای در خصوص واگذاری اداره آزمایشگاه‌ها به اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در حال تدوین است.

نگاهداری خاطرنشان کرد: تمرکز بر درآمدزایی و بازاریابی فعال برای ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه با مشارکت اساتید، اخذ تأییدیه استاندارد برای آزمایشگاه‌ها، تعریف مأموریت انجام خدمات تخصصی خاص برای آزمایشگاه‌های همکار استاندارد متناسب با ظرفیت‌های تجهیزاتی و علمی هر کدام، بهینه‌سازی و به‌روزرسانی سامانه ساها از مهم‌ترین رویکردهای دوره جدید شبکه آزمایشگاهی دانشگاه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول