اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امام جمعه جیرفت:

باید مراقب شیب ملایم رفتن به سمت غرب بود

امام جمعه جیرفت گفت: نباید اجازه داد کسانی که دلداده و دلواپس به جهنم غرب هستند با فریب خود جوانان را به جهنم غرب بکشانند و باید مراقب شیب ملایم رفتن به سمت غرب بود.

باید مراقب شیب ملایم رفتن به سمت غرب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت اظهار داشت: تفکر انقلابی دنبال خدمت‌رسانی به مردم و پیشرفت اقتصادی است ولی هدف اصلی زمینه ‌سازی ظهور است ودر مقابل تفکر انقلابی، تفکر غرب‌گرا و لیبرال بوده که تفکری سطحی‌نگر و فقط به دنبال تامین نیازهای مادی است.

وی یادآور شد: امام خامنه‌ای در نامه‌ اخیر به جوانان تحت عنوان گام دوم انقلاب به نکته ژرفی اشاره کردند و گفته‌اند که جامعه‌ اسلامی به برکت انقلاب، پیشرفت معنوی زیادی داشته است و امروز اعتکاف‌ها، زیارت‌ها، نماز جمعه و جماعت، تربیت افرادی همچون شهید حججی‌ها محصول انقلاب اسلامی است.

امام جمعه جیرفت گفت: نباید اجازه داد کسانی که دلداده و دلواپس به جهنم غرب هستند با فریب خود جوانان را به جهنم غرب بکشانند و برخی از نفس‌افتادگان دیروز انقلاب و کسانی که از ایثار و شهادت فاصله گرفته‌اند، متاسفانه امروز با سیاه‌نمایی کاذب از داخل و روشن‌نمایی کاذب از خارج و غرب در حال تضعیف دل جوانان نسبت به انقلاب هستند که باید مراقب بود.

سعادت‌فر عنوان داشت: امروز باید مراقب شیب ملایم رفتن به سمت غرب بود و اتحادیه اروپا دو شرط پذیرش FATF و مسئله رژیم کنترل تکنولوژی موشکی ایران را در مقابل پول نفت با دارو و غذا قرار می‌دهد و مسئله کنترل رژیم کنترل موشکی به معنای محدود کردن تکنولوژی موشکی به بُرد ۳۰۰ کیلومتر و ظرفیت کلاهک ۵۰۰ کیلو خواهد بود.

وی افزود: عده‌ای در تبلیغات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ گفتند که سال قبل در نامه‌ای به رهبری نوشتیم به‌خاطر بالارفتن تورم و قیمت دلار و پایین آمدن ارزش پول ملی، تیم اقتصادی دولت استعفا دهد و این افراد آیا امروز کف بازار هستند تا ببیند در دوران مدیریت آنها هم قیمت دلار بالا رفته و ارزش پول ملی کاهش پیدا می‌کند و چرخ اقتصادی زندگی مردم دچار اشکال شده است و امروز می‌گویند مشکل قاچاق، ارزانی کالا در داخل کشور است‌ و این توجیه بسیار سخیفی است.

امام جمعه جیرفت دلیل اصلی وجود قاچاق را ضعف مدیریت دانست و بیان داشت: چرا آن روزی که گوشت ۳۰ هزار تومان بود مشکل قاچاق وجود نداشت و هزینه‌ها در سایر کشورها را بیان می‌کنند و درآمد مردم آن کشورها را بیان نمی‌کنند و چرا باید مردم ایران هزینه‌های زندگی‌شان با دلار و درآمدشان با ریال محاسبه شود.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول