اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رضا مهاجری:

ماشین سازی باید پدیده شود/ فوتبال تبریز مانند گذشته 2 قطبی می‌شود

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی با پیکان جدال 6 امتیازی است.

ماشین سازی باید پدیده شود/ فوتبال تبریز مانند گذشته 2 قطبی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پیکان تهران گفت: دور برگشت را با کسب 7 امتیاز آغاز کردیم و حتی می‌توانستیم با 9 امتیاز میدان را ترک کنیم و با یک غفلت در ثانیه‌های پایانی بازی مقابل سپیدرود رشت، به تساوی رضایت داده و 2 امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی گفت: با این نتایج به میانه‌های جدول صعود کردیم و حریفان جدیدی مانند سایپا، نساجی، فولاد خوزستان و سایر تیم‌های وسط جدول پیدا کردیم و تلاش می‌کنیم از این تیم‌های پیشی گیریم، هر چند اعتراف می‌کنم که بضاعت تیم ما محدود است.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: نتایج تیم ماشین‌سازی در نیم فصل اول قابل دفاع نیست، اما دور برگشت را خوب آغاز کردیم و به دنبال کسب عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم بوده و تلاش می‌کنیم روند رو به رشد تیم را ادامه دهیم و ماشین‌سازی در پایان فصل باید پدیده لیگ برتر شود.

وی گفت: من به شرایط تیم قانع نیستیم و تلاش می‌کنم در پایان فصل حداقل 3 بازیکن به سطح اول فوتبال ایران معرفی کنم، همانطور که حسین کنعانی‌زادگان در فوتبال فراموش شده بود، اما در ماشین‌سازی احیا شده و در جام ملت‌ها هم بازی کرد.

مهاجری تصریح کرد: فردا بازی سختی برابر پیکان داریم و این تیم می‌خواهد از وضعیت فعلی‌اش خارج شود و مربی خوبی هم به اسم حسین فرکی دارد و بازی این تیم برابر استقلال و سپاهان را دیدم که برابر استقلال خوب نبودند، اما برابر سپاهان مستحق باخت نبوده و حتی برای دقایقی این تیم را تحت فشار قرار دادند و پیکان حریف ساده‌ای در بازی فردا نیست.

وی گفت: مصطفی سالاری را از تیم ماشین‌سازی کنار نگذاشتیم و کشیدگی کشاله ران داشت و هماهنگ کردیم با کلینیکی در تهران تا با رفع مصدومیت، دوباره به تیم باز می‌گردد.

مهاجری گفت: ورزشگاه بنیان دیزل امسال برای چند بار پر شده است و این برای ما خیلی با ارزش است و وقتی از پدیده خارج شدم چند بازیکن خوب در این تیم پرورش داده بودم که الان اسکلت موفقیت تیم پدیده است و همین هدف را در تیم ماشین‌سازی دارم و نگاهم به این تیم تنها به امروز نیست.

وی افزود: در یک دهه گذشته بنا به شرایطی فوتبال تبریز یک قطبی شده و تنها تراکتورسازی در سطح اول کشور حضور داشته و در حالی ماشین‌سازی تیمی قدیمی و ریشه‌دار است و هواداران این تیم اکثرا بالا 50 سال داشته و نشان می‌دهد که این تیم در 2 نسل قبلی محبوبیت زیادی داشته و تلاش می کنیم این تیم را دوباره به سطح اول فوتبال ایران برسانیم.

مهاجری گفت: روزهای خوب فوتبالی‌ام را دارم طی می‌کنم و از وضعیت و نتایجم راضی هستم، اما تلاش می‌کنم نتایج ماشین‌سازی در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کرده و همانطور که گفتم ما باید در نیم فصل دوم بهترین تیم لیگ برتر شویم.

وی افزود: در 4 هفته پایانی با تیم های مدعی قهرمانی استقلال، پدیده، پرسپولیس و سپاهان بازی داریم و هیچ ترسی از بازی با این تیم‌ها نداریم و فعلا تمرکز خود را به بازی پیکان داریم و بازیکنان تیم رفته رفته باتجربه‌تر شده و به دنبال کسب امتیازات در بازی‌های 6 امتیازی هستیم تا به بازی‌های سخت لیگ برتر برسیم.

انتهای پیام/60017/40/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول