اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حسین فرکی:

دوست ندارم با ضد فوتبال امتیاز بگیرم/ ماشین‌سازی از تیم‌های قدیم فوتبال ایران است

سرمربی تیم پیکان گفت: به دنبال کسب نتیجه خوب برابر ماشین‌سازی هستیم.

دوست ندارم با ضد فوتبال امتیاز بگیرم/ ماشین‌سازی از تیم‌های قدیم فوتبال ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: پیش‌بینی در فوتبال کار بسیار سختی است خصوصا در فوتبال ایران، اما به دنبال کسب نتیجه خوب در بازی مقابل تیم ماشین‌سازی هستیم.

وی گفت: من بعد از یک و نیم سال دوری از فوتبال، به مربیگری بازگشته و با تیم پیکان در 2 بازی برگشت مغلوب شده که برابر استقلال یک نیمه بد و یک نیمه خوب بودیم و در مقابل سپاهان هر 2 نیمه خوب بودیم، اما در نهایت در هر 2 بازی شکست خوردیم.

فرکی گفت: تلاش می‌کنیم در از تبریز با دست پر از میدان خارج شویم و تیم ماشین‌سازی از تیم‌های خوب و قدیمی فوتبال ایران است و زمانی که در تیم پاس حضور داشتم در جام تخت جمشید چند بار با تیم ماشین‌سازی بازی کردیم و خوشحالم که این تیم به لیگ برتر بازگشته است.

سرمربی تیم پیکان در مورد حریف فردای تیمش گفت: هدایت تیم ماشین‌سازی برعهده رضا مهاجری از دوستانم است و این تیم در دور برگشت نتایج خوبی را کسب کرده است، ما هم این تیم را آنالیز کرده و تلاش می‌کنیم با نتیجه خوب در این دیدار کسب کرده و  با کسب امتیاز بدنشانسی‌های ما به اتمام رسد.

وی افزود: 4 بازی آخر ماشین‌سازی را دیدیم و می‌دانم که بازیکنان تاثیرگذاری دارند، ما هم نیاز داریم که هر چه سریع تر به 3 امتیاز دست یافته و وضعیت تیم خود را سر و سامان دهیم و به دنبال کسب امتیاز با بازی زیبا هستیم و به هیچ وجه به دنبال ضد فوتبال نیستم.

مربی سابق تیم ملی گفت: می‌دانم نقاط قوت و ضعف سبزپوشان کجا است و باید شرایطی فراهم کنیم که نتیجه بازی را به سود خود تمام کنیم.

وی گفت: برابر حریفانی که تقریبا در جدول به ما نزدیک هستند به دنبال پیروزی هستیم و این بازی‌ها 6 امتیازی است و می‌تواند تیم را در جدول رده‌بندی بالا کشد.

حسین فرکی در مورد وضعیت بازی تیمش گفت: شرایط تیم پیکان بسیار کم اتفاق می‌افتد که مدت‌ها از کسب پیروزی بازماند، همانطور که زمانی هم پیکان با 7 برد متوالی، در جدول شکست نخورده بود و برای خود من در تیم فولاد 20 هفته شکست نخورده بودیم و یا الان سپاهان هفته‌ها است که باخته نداشتند و شرایط زیادی در این نتایج نقش دارند که یکی بستن تیم است.

وی افزود: در این مدت کوتاه تفکر من هنوز به تیم انتقال نیافته است و قرعه هم بد به تیم پیکان خورده بود و شروع 2 برگشت با 2 بازی سخت برابر تیم‌های سپاهان و استقلال داشتیم که نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

فرکی گفت: پیکان تیم خوب و ریشه‌دار در فوتبال ایران است و اینکه چرا پیکان نمی‌تواند مدعی باشد که این باشگاه برای سیاست هایی دارد و نباید نقش هواداران را نیز فراموش کرد و تیم‌های پیکان و سایپا هوادار ندارد در حالی که هوادار می‌تواند نقش سازنده‌ای در تیم داشته باشد همانطور که تیم‌هایی نظیر نفت مسجد‌سلیمان و نساجی با هواداران خود توانست نتایج خوبی گرفته و به لیگ برتر هم برسند.

فرکی گفت: فعلا در فاز قهرمانی نیستیم و با کمترین امکانات داریم فوتبال بازی می‌کنیم و نمی‌توانیم بازیکنان بزرگی را هم جذب کنیم و هوادار هم نداریم و اینها کارمان را سخت می‌کند، اما تلاش می کنیم با کمترین بضاعت نتایج خوبی دست یابیم.

وی افزود: به کار خود اطمینان دارم و به بازیکنانم هم اعتقاد داشته و می‌توانیم این دوران سخت را گذرانده و یک برد و کسب 3 امتیاز می‌تواند ما را تا نیمه‌های جدول بالا بکشد و در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و چه کسی فکر می‌کرد چند سال پیش فولاد قهرمان لیگ برتر شود.

انتهای پیام/40/60017/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول