اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد:

کاهش بودجه عمرانی کشور ساخت ۱۷ بیمارستان را از برنامه وزارت بهداشت خارج کرد

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش بودجه عمرانی به ۱۵ درصد بودجه سالانه و خارج شدن ۱۷ بیمارستان از برنامه وزارت بهداشت و درمان گفت: ۳ بیمارستان قدس، شهریار و ملارد در برنامه تکمیل دولت قرار دارد.

کاهش بودجه عمرانی کشور ساخت ۱۷ بیمارستان را از برنامه وزارت بهداشت خارج کرد

محمد محمودی شاهنشین نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت شهرقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در بودجه امسال با توجه به تخصیص کم تر از ۱۵ درصدی به بخش عمرانی، ۱۷ بیمارستان از ۳۳ بیمارستان در حال احداث کشور از برنامه وزارت بهداشت و درمان خارج شد و به سازمان تامین اجتماعی برگشت اما بیمارستان‌های قدس، شهریار و ملارد جزو معدود بیمارستان‌هایی بودند که بر تکمیل آنها تاکید شد و در بخش بهداشت و درمان حفظ شد.

وی بیان داشت: ان‌شالله با حضور استاندار تهران و تاکیدات ایشان روند کار به سرعت طی شده و در سال ۹۸ شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، ساختمان بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در حال احداث شهرقدس طبق گفته مسوولین استانی و شهرستانی در سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید و به سرانه ۴۰ تخت بیمارستانی کنونی شهرستان قدس اضافه خواهد شد اما زمان دقیق تجهیز بیمارستان و قرار گرفتن در مرحله استفاده مردم مشخص نیست.

انتهای پیام/ش/م/الف40/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول