اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خبرهایی از شهرستان‌های خراسان رضوی

سلامی از توابع خواف برای سومین بارسفیدپوش شد/ همراه سرای بیماران بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جوین به بهره‌برداری رسید

در بسته خبری امروز شهرستان‌های خراسان رضوی اخباری از جمله بارش برف در سلامی، انهدام باند سارقان احشام در خواف، بهره‌برداری از همراه سرای بیماران بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جوین و بدخواهان و دشمنان 40 سال در این کشور توطئه کردند، منتشر شده است.

سلامی از توابع خواف برای سومین بارسفیدپوش شد/ همراه سرای بیماران بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جوین به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خراسان رضوی، در بسته خبری امروز شهرستان‌های این استان اخباری از جمله بارش برف در سلامی، انهدام باند سارقان احشام در خواف، بهره‌برداری از همراه سرای بیماران بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جوین و بدخواهان و دشمنان 40 سال در این کشور توطئه کردند، منتشر شده است.

سلامی از توابع خواف برای سومین بارسفیدپوش شد

مسؤول هواشناسی خواف با اشاره به اینکه سلامی از توابع خواف برای سومین بارسفیدپوش شد، گفت: میزان بارش برف در این شهر4 سانتی‌متر ثبت شده است.

مسؤول هواشناسی خواف در گفت‌وگو با خبرنگار خواف گفت: بخش سلامی در اولین روز از ماه اسفند برای سومین بارسفیدپوش شد، بارش برف و باران که از دیروز صبح به‌صورت پراکنده در خواف شروع شده بود، امروز نیز ادامه دارد.

اسماعیل میرزاده ادامه داد: بارش برف در بقیه نقاط خواف نیز وجود داشت، همچنین، میزان بارش برف در این شهر4 سانتی‌متر ثبت شده است.

وی افزود: فعالیت این سیستم تا پایان وقت امروز پیش‌بینی می‌شود و به دنبال آن کاهش دما را شاهد خواهیم بود، همچنین، وضعیت هوای خواف طی امشب و فردا پنج‌شنبه صاف تاکمی ابری و سرد پیش‌بینی می‌شود.

بهره‌برداری از همراه سرای بیماران بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جوین

رئیس بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جوین ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از همراه سرای بیمارستان قمر بنی هاشم (ع)  گفت: این همراه سرا در زیربنای 560 متر مربع با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال با مشارکت خیرین اسفند ماه سال جاری افتتاح شد.

علی یزدانی افزود: همچنین  تعداد چهار واحد پانسیون پزشکان و نمازخانه بیمارستان قمربنی هاشم(ع) به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: بیمارستان 64 تختخوابی قمر بنی هاشم (ع) جوین با دارا بودن بخش‌های داخلی، اطفال، زنان، جراحی، اورژانس، آزمایشگاه، اتاق عمل، رادیولوژی، سونوگرافی و داروخانه، خدمات درمانی مورد نیاز را به مردم منطقه ارائه می‌دهد.

انهدام باند سارقان احشام در خواف

فرمانده انتظامی خواف ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری باند سه نفره سارقان احشام در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علیرضاحسینعلی‌زاده افزود: پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی سه تن از عاملین اصلی این سرقت‌ها شدند، با هماهنگی مقام محترم قضایی این افراد را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده توسط پلیس به ۶ فقره سرقت احشام اعتراف و تعدادی از احشام سرقت شده‌ را که در شهرستان همجوار به یک مالخر فروخته بودند را  کشف و تحویل  مالباختگان دادند.

فرمانده انتظامی خواف با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آسان‌ترین پل ارتباطی بین مردم و پلیس است، بنابراین، از شهروندان می‌خواهیم با هرگونه موارد مشکوک و اعمال خلافکارانه را از این طریق به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

بدخواهان و دشمنان 40 سال در این کشور توطئه کردند

ظهر امروز مراسم یادبود شهدای حمله تروریستی محور خاش ـ زاهدان با حضور پرشور مردم و مسؤولان ادارات و نهادها در حسینیه الزهرا (س) شهر خواف برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه احناف خواف در این مراسم گفت: جمعی از پاسداران غیور که به شهادت رسیدند برای دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

مولوی مطهری با محکوم کردن این حادثه تروریستی ادامه داد: بدخواهان و دشمنان 40 سال در این کشور توطئه کردند تا این نظام را از بین ببرند، اما این نظام با اقتدار 40 سالگی خودش و انقلاب را جشن گرفت، این موضوع خاری در چشم دشمنان شده است.

امام جمعه شهرستان خواف نیز در این مراسم گفت: راهی که شهدا برای حفظ و حراست از ایران اسلامی انتخاب کرده‌اند، الهی است، دشمنان بدانند که نمی‌توانند ملت ما را از این راه منحرف کنند.

سید ذبیح الله شمسیان با محکوم کردن این حادثه تروریستی، بیان کرد: تا زمانی که فرهنگ عاشورایی و روحیه شهادت‌طلبی در کشور موج می‌زند، تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب است.

وی افزود: دشمنان با فشار اقتصادی می‌خواهند این نظام را دچار فروپاشی کنند که هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول