اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

حال و هوای تورهای نوروزی 98

با نزدیک شدن به آخرین هفته‌ها و روز‌های سال و بهتر‌شدن هوا، کم‌کم بوی تورهای نوروزی 98 به مشام می‌رسد

حال و هوای تورهای نوروزی 98

با نزدیک شدن به آخرین هفته‌ها و روز‌های سال و بهتر‌شدن هوا، کم‌کم بوی تورهای نوروزی 98 به مشام می‌رسد و هر کس برداشت متفاوتی از آن دارد. برخی، سفرهای نوروزی را محدود به تورهای نوروزی خارجی می‌دانند و اغلب، سال نو خود را حین خوش‌گذرانی در یک کشور خارجی تحویل می‌گیرند؛ اما گزینه‌های سفر نوروزی داخلی متعددی هم پیش روی شما هست که حال و هوای نوروزی‌تری دارند و می‌توانند خاطراتی خوش را از یک سفرِ بی‌نظیر در دفتر ذهن شما به ثبت برسانند.

 مثلا تور قشم نوروز98 در طول ایام نوروز می‌تواند رنگ و بوی تازه‌ای به حال و هوای شما بزند، چرا که در طول این فصل، آب و هوای این جزیرۀ دیدنی بسیار خواستی و خوش است و امکان شنا و تجربۀ تفریحات آبی فراوانی برایتان فراهم می‌شود؛ به علاوه، در طول این ایام از سال، اجناسِ مرغوب و فراوانِ بازارهای قشم رونق تازه‌ای می‌گیرند و می‌توانید انواع پوشاک، کادویی، لوازم تزیینی و ... را با قیمت‌های مناسب از بهترین بازارهای قشم تهیه کنید.

آب و هوای کیش هم در طول دوران نوروز بسیار مطلوب خواهد بود و بی‌دلیل نیست که از اواخر اسفند تا اواسط فروردین، تور کیش نوروز98 این‌قدر طرفدار پیدا می‌کند. امکانات تفریحی و ورزشی و مراکز خرید کیش نیز در طول این تعطیلاتِ شاد، پذیرای میهمانانی از سرتاسر ایران و حتی میهمانان خارجی خواهند بود.

 البته مشهد هم از دیگر تورهای داخلی پرطرفدار در طول دوران نوروز، به هنگام لحظات اولیۀ تحویل سال است. آغشته‌کردن مراسم سنتی نوروز به عطر معنویتی که در سراسر حرم مطهر رضوی پراکنده است، تجربه‌ای بس شیرین و دلپذیر است که نصیبِ هر کسی نمی‌شود. خیلی‌ها تور نوروزی مشهد را به‌خاطر شلوغی‌اش انتخاب نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند در سایر اوقات سال به این شهر سفر کنند؛ اما اگر یک بار تجربۀ سال تحویل در حرم را داشته باشید، بی‌شک هیچ وقت فرصت تور مشهد نوروز98 را از دست نخواهید داد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول