اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

فهرستی از بهترین خودروهای اتوماتیک چینی بازار ایران

از زمانی که پای خودروهای چینی به بازار ایران بازشده است، خودروهای زیادی با برندهای گوناگونی با نام‌های ناآشنا و جدید وارد بازار خودرو ایران شده‌اند.

فهرستی از بهترین خودروهای اتوماتیک چینی بازار ایران

از زمانی که پای خودروهای چینی به بازار ایران بازشده است، خودروهای زیادی با برندهای گوناگونی با نام‌های ناآشنا و جدید وارد بازار خودرو ایران شده‌اند. از میان تمام خودروهای چینی که به ایران وارد شدند تنها تعداد محدودی از آن‌ها در بازار ایران خوش درخشیدند و فروش خوبی را تجربه کردند. به‌طوری‌که حتی تعدادی از این خودروهای پرطرفدار چینی توسط شرکت‌های واردکننده مونتاژ شدند و در حال حاضر بازار نمونه‌های مونتاژی آن‌ها داغ‌تر از نمونه‌های سابق و وارداتی آن‌ها است.

برندهایی مانند جک، چانگان، لیفان، چری، برلیانس و هایما و بی وای دی جزو برندهایی هستند که نسبت به سایر برندهای چینی موجود در بازار ایران خودروهای باکیفیت‌تر و با عملکرد بهتری وارد بازار کرده‌اند. ازاین‌رو بهترین خودروهای اتوماتیک چینی موجود در ایران در بین این برندها یافت می‌شوند که عملکرد گیربکس و موتور آن‌ها دارندگان خودروهای این کمپانی‌ها را همواره راضی نگه‌داشته است. در ادامه با ما همراه باشید تا در یک لیست بهترین خودروهای اتوماتیک چینی در بازار ایران را معرفی کنیم.

چانگان cs35

خریدوفروش چانگان CS35 از زمانی که نمونه‌های مونتاژی آن وارد بازار خودرو شده رونق بیشتری پیداکرده است. این خودرو با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک خود به همراه موتور 1.6 لیتری 16 سوپاپه توانایی تولید 113 اسب بخار نیرو و 160 نیوتون متر گشتاور را دارد. این کراس اور شهری در مسیرهای پرترافیک شهر عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد و در سرعت‌های بالا نیز در عوض کردن دنده در اکثر اوقات خوب عمل می‌کند.

دانگ فنگ H30 کراس

این خودرو نیز در رده کراس‎اورها قرار دارد. خریدوفروش دانگ فنگ H30 کراس نیز در بازار ایران از آمار بالایی برخوردار است. گیربکس 4 سرعته این خودرو ساخت برند آیسین کشور ژاپن است و از کیفیت بالایی برخوردار است. این کیفیت باعث شده تا در هنگام تعویض دنده گیربکس این خودرو بسیار خوب و سریع عمل کند. موتور 1.6 لیتری این خودرو به همراه گیربکس 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک 105 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و گشتاور آن نیز به 142 نیوتون متر می‌رسد.

جک اس 5

به‌تازگی نمونه جک اس 5 مونتاژی در ایران لقب پرفروش‌ترین شاسی‌بلند چینی موجود در بازار را به خود اختصاص داده است. این موضوع نشان‌دهنده رضایت تعداد کثیری از دارندگان این خودرو می‌باشد که افراد بیشتری را نیز تشویق به خرید جک اس 5 می‌کنند. این کراس اور چینی پرطرفدار، به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک 6 سرعته دوکلاچه مجهز است که با موتور این خودرو هماهنگی بسیاری پیداکرده است و عملکردی که ارائه می‌دهد رانندگان را بسیار خوشنود می‌کند. البته افزایش فروش جک‎اس‎5 دلایل دیگری نیز دارد که می‌توان ازجمله آن‌ها به امکانات رفاهی داخل کابین فراوان و طراحی بهتر نسبت به رقبای چینی نیز اشاره کرد.

لیفان 820

لیفان 820 یک سدان خانوادگی است که در بدو ورود خود به ایران، به دلیل فضای جادار کابین و امکانات متنوعی که ارائه می‌داد، جای خود را در دل خانواده‌های ایرانی باز کرد. این خودرو از یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته تیپ‎ترونیک بهره می‌برد که همراه با موتور 2.4 لیتری توانایی تولید نیرویی معادل 158 اسب بخار و گشتاور 221 نیوتون‎متری را دارد. گیربکس این خودرو نیز از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و گزارش‌ها ناشی از خرابی یا مشکلات گیربکس در موارد خرید‎و‎فروش لیفان 820 آمار بسیار پایینی دارد.

برلیانس H330

خریدوفروش برلیانس H330 به‌عنوان یک سدان سایز متوسط شهری با مصرف سوخت متعادل و خوب در ایران آمار بالایی دارد. این خودرو نه‌تنها ازلحاظ تنوع امکانات داخلی بلکه ازنظر عملکرد فنی نیز وجهه خوبی در بین خریداران این خودرو دارد. مدل 1.65 لیتری این خودرو نسبت به مدل 1.5 لیتری آن ارتقا بسیاری ازنظر فنی داشته است. گیربکس این خودرو از نوع 4 سرعته اتوماتیک بوده که همراه با موتور 1.65 لیتری 114 اسب‎بخار نیرو و 154 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

سخن پایانی

هرچند این خودروهای اتوماتیک چینی، هیچ‌کدام از 100% کیفیت گیربکس و عملکرد دنده‌اتوماتیک بهره‌مند نیستند و در عملکرد همه آن‌ها گاهی اوقات مشکلاتی پیش می‌آید. اما این مقایسه در بین خودروهای چینی موجود در بازار ایران انجام‌شده است و می‌توان گفت این 5 گزینه در مقایسه با سایر خودروهای اتوماتیک چینی از کیفیت ساخت و عملکرد گیربکس بهتری برخوردار هستند.

منبع : ویرلن

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول