اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

در همایش استان‌های خبرگزاری فارس

زنجان به‌ عنوان استان برتر خبرگزاری فارس در سال ۱۳۹۷ شناخته شد

فارس زنجان به‌ عنوان استان برتر این خبرگزاری در موضوع «فارس من و پیگیری سوژه‌های مردمی» در سال ۱۳۹۷ شناخته شده و از قنبر رسولی مدیر خبرگزاری این استان تقدیر شد.

زنجان به‌ عنوان استان برتر خبرگزاری فارس در سال ۱۳۹۷ شناخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قنبر رسولی «مدیر خبرگزاری فارس در استان زنجان» در همایش ملی این خبرگزاری از سوی پیام تیرانداز، مدیرعامل خبرگزاری فارس با اهدای لوحی مورد تجلیل قرار گرفت.

ملاک اصلی ارزیابی خبرگزاری فارس در سال جاری، پیگیری و به نتیجه رساندن سوژه‌های مردمی در قالب «فارس من» بود که به انتخاب ارزیابان، استان‌های زنجان، سیستان و بلوچستان و مازندران به‌ عنوان استان‌های برتر این خبرگزاری در سال ۱۳۹۷ شناخته شدند.

مدیر خبرگزاری فارس در استان زنجان درباره موفقیت کسب شده خبرگزاری فارس زنجان گفت: ملاک اصلی ارزیابی خبرگزاری فارس در سال جاری، پیگیری و به نتیجه رساندن سوژه‌های مردمی در قالب «فارس من» بود، سامانه‌ای که موجب شده مردم و مسؤولان بدون واسطه ارتباط داشته باشند و مطالبات آنها به گوش مسؤولان برسد.

قنبر رسولی با بیان اینکه از ابتدای راه‌اندازی سامانه فارس من سوژه‌های مختلف در آن ثبت شده است، تصریح کرد: خبرگزاری فارس نیز به جدیت و در اسرع وقت مطالبات ثبت شده مردم در این سامانه را پیگیری می‌کند.

به گزارش فارس، از ابتدای راه‌اندازی فارس من 24 سوژه در این سامانه ثبت شده است که با پیگیری خبرنگاران فارس زنجان اغلب آنها به نتیجه رسیده است.

آدرس سامانه فارس من برای ثبت سوژه‌های مردمی my.farsnews.com که هم در سایت اصلی خبرگزاری فارس و هم در صفحه استانی زنجان قابل مشاهده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول