اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

با توقف خانگی صدرنشین رقم خورد

کسب یک امتیاز ارزشمند، سوغات ملوان از دل کویر

تیم فوتبال ملوان انزلی با تساوی دور از خانه در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل گل‌گهر سیرجان صدرنشین لیگ به انزلی بازگشت.

کسب یک امتیاز ارزشمند، سوغات ملوان از دل کویر

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، تیم فوتبال ملوان انزلی از ساعت 14:15 در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول به مصاف گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته اول رفت.

داور: مهدی نجار

کمک‌ها: مهدی سیفی و علی رعیت

داور چهارم: فرزین تمیزی

ناظر: سیداحمد صالحی

ترکیب تیم فوتبال ملوان انزلی:

حمید عرفانی، محمدرضا نقدی پور، وحید حیدریه، مهیار زحمتکش، عظیم گوگ، حافظ یعقوبی، پژمان نوری، میلاد کمندانی، پوریا غلامی، محمد حسین پور و یزدان عباسیان.

سرمربی: محمد احمدزاده

ترکیب تیم فوتبال گل گهر سیرجان:

مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، بهمن کامل، حسام پورهاشم، مهران گلزاری، پیمان نامور، حمید گلزاری، علی قربانخانی، محسن آذرباد، مهرداد آوخ و پیمان رنجبری.

سرمربی: وینگو بگوویچ

ملوانان که فصل را با شش امتیاز منفی آغاز کرده‌اند لیگ را برای اعاده حیثیت دنبال می‌کنند، این تیم در هفته‌های اخیر نتایجی فوق‌العاده کسب کرده و اگر این روند در ابتدای فصل دنبال می‌شد ملوانان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می‌رفتند.

در سوی مقابل گل گهر سیرجان با 41 امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ دسته اول بوده و بیشترین شانس صعود به لیگ برتر را داراست، این تیم در خانه زهردار بوده و به‌تمامی رقبای خود گل زده است.

دیدار دو تیم با فشار تیم مهمان آغاز شد و شاگردان وینگو در همان دقایق نخست می‌توانستند بازی را با گل آغاز کنند، رفته‌رفته این ملوانان بودند که بر بازی مسلط شده و نبض بازی را در دست گرفتند، دیدار دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم دو تیم که از تفکرات مربیانی هجومی بهره می‌برند برشدت حملات خود افزودند و هر یک سعی در گلزنی داشتند، دیدار مهیج دو تیم در پایان 90 دقیقه گلی در برنداشت و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان انزلی در پایان هفته بیست و چهارم با کسب 22 امتیاز در مکان دهم جدول شانزده تیمی لیگ دسته اول قرار گرفت.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول