اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فرماندار تویسرکان:

500 میلیارد تومان پروژه آبی در تویسرکان در حال اجراست

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه 20 درصد از گلخانه‌های استان همدان در تویسرکان ایجاد شده است گفت: نزدیک به 500 میلیارد تومان پروژه آبی در تویسرکان در حال اجراست.

500 میلیارد تومان پروژه آبی در تویسرکان در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حبیب مومیوند بعد ازظهر امروز در سمینار آموزشی خبرنویسی ویژه کارشناسان با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها در نهادها اظهار کرد: اقدامات انجام شده به شکل‌های مختلف باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل، رهبری و دولت بر اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی گفت: تلاش کنید بدون کم و کاست کارهای صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانید.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه بسیاری از اقداماتی که در سطح شهرستان انجام می‌شود به نحو مناسب به جامعه اطلاع‌رسانی نمی‌شود بیان کرد: با توجه به اینکه امروز دشمنان ما با بهره‌گیری از رسانه‌های عریض و تحویل به ویژه فضای مجازی ما را مورد هجمه قرار دادند، می‌طلبد در این عرصه به نحو شایسته و جدی ورود کنیم.

وی با بیان اینکه باید آنچه در شهرستان انجام شده را به روش‌های مختلف به اطلاع مردم برسانیم تاکید کر: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران شهرستان در راستای انجام درست اطلاع رسانی خدمات‌های ارائه شده در سطح شهرستان تعاملشان را بیشتر کنند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اجرای طرح سرشاخه‌کاری گردو در تویسرکان به عنوان یک پروژه اقتصاد مقاومتی ملی در سطح کشور گفت: نتیجه این طرح در آینده نزدیک برای تویسرکان آورده فراوانی دارد، ضمن اینکه باغ مادری نهالستان گردو در تویسرکان ایجاد شده که در کشور نظیری ندارد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 20 درصد از گلخانه‌های استان در شهرستان تویسرکان است بیان کرد: نزدیک به 500 میلیارد تومان پروژه در بخش آب در تویسرکان در حال اجراست.

رئیس فنی‌ و حرفه‌ای شهیدمفتح تویسرکان نیز با بیان اینکه یکی از نیازمندی‌های جامعه امروزی علم ارتباطات است اظهار کرد: علم ارتباطات می‌توان پلی بین سایر علوم باشد.

رضا حکمتی افزود: بحث اطلاع‌رسانی در تمام امور نظیر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی انسان‌ها نیازمند دانش برای انتقال آن است.

وی بیان کرد: یکی از دانش‌ها برای این مهم دانش خبرنگاری و خبرنویسی است، در این راستا این مرکز این کارگاه را برای کارشناسان روابط عمومی ادارات برگزار کرد.

انتهای پیام/89010/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول