اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبر داد

کشف 240 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برخورد جدی این نهاد انقلابی با توزیع و پخش مواد مخدر، گفت: 240 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گنبدکاووس11 ماهه اخیر کشف شده است.

کشف 240 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمود علیفر صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مدیریت کمیته مقابله را در این شورا بر عهده دارد، اظهار کرد: هرچند وظیفه ما در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مقابله است اما در حوزه پیشگیری نیز با سایر کمیته‌ها و ادارات به ویژه دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش همکاری خوبی داریم.

وی با بیان اینکه در 11 ماهه گذشته بالغ بر 240 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پرسنل نیروی انتظامی کشف شده است، افزود: از این میزان مواد مخدر کشف شده بالغ بر 238 کیلو و 62 گرم مواد مخدر سنتی و یک کیلو و 238 گرم مواد مخدر صنعتی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگیری 31 زن و 791 مرد به عنوان خرده فروش خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد 21 زن و 758 نفر مرد نیز که معتاد متجاهر بوده‌اند در بازه زمانی 11 ماهه نخست سال جاری دستگیر شده‌اند.

علیفر با اشاره به اینکه در روزهای منتهی به عید نوروز فعالیت همیشگی و شبانه روزی نیروی انتظامی با شدت و همیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد، ادامه داد: امیدواریم همچون همیشه شاهد همکاری همه مردم و مسوولان شهرستان با این نهاد انقلابی و خدمتگزار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما هر آنچه قانون بر ما تکلیف کند با تمام قوا و انرژی به انجام خواهیم رساند، تصریح کرد: تردیدی نداشته باشید که نیروی انتظامی در عین رعایت کرامت انسانی و حقوق شهروندی با برهم زنندگان امنیت مردم با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول