اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

جزئیات ثبت نام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در فراخوان پژوهشگران ایرانی و آلمانی

اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه آزاد می توانند پروپوزال و طرح پیشنهادی خود را در فراخوان همکاری های مشترک پژوهشی میان استادان و پژوهشگران ایرانی و آلمانی ثبت کنند.

جزئیات ثبت نام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در فراخوان پژوهشگران ایرانی و آلمانی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور توسعه همکاری های علمی و تحقیقاتی بین المللی، نخستین فراخوان مشترک همکاری های پژوهشی میان استادان و پژوهشگران ایرانی و آلمانی در چارچوب همکاری های بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان (BMBF)، از ۱۸ دسامبر 2018 انتشار یافته و به مدت دو سال قابل اجرا خواهد بود.

هدف از این فراخوان مشترک تبادل محققان، توسعه کنسرسیوم تحقیقاتی، تهیه طرح‌های تحقیقاتی کامل و کاربرد آنها؛ هماهنگی همکاری دوجانبه بین همکاران ایرانی و آلمانی و آماده سازی و اجرای رویدادهای دو جانبه مانند کنفرانس‌ها و کارگاه‌ها می باشد.

اولویت‌های تحقیقاتی پیشنهادی شامل حوزه ­های تنوع زیستی(Biodiversity)، اقتصادبیولوژیک (ازجمله امنیت غذایی) Bioeconomy (Including Food Security))) ، محیط زیست (از جمله آب و تغییرات اقلیمی) Environment (Including Water and Climate Change)) ) و سلامت (Health) است.

لازم به ذکر است پروژه‌هایی که حوزه فنی حرفه‌ای را در بر می‌گیرند، در اولویت انتخاب داوران این فراخوان خواهند بود.

اعضای هیات علمی، پژوهشگران و متقاضیان واجد شرایط دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مذکور می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به وبگاه مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی https://cisc.msrt.ir/fa/news/43920 مراجعه و پروپوزال طرح پیشنهادی خود را در سامانه مربوط ثبت کنند. پس از اتمام فرصت ارسال و ثبت پروپوزال ها در سامانه، تمام طرح های برتر از دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی در کمیته های داوری، انتخاب و برای انجام سایر مراحل معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول