اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رئیس مرکز سیمای استان‌ها:

جشنواره ملی پویانمایی و عروسکی در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس مرکز سیمای استان‌ها گفت: جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی اردیبهشت‌ماه سال آینده در کرمانشاه برگزار می‌شود.

جشنواره ملی پویانمایی و عروسکی در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، سیدعباس فاطمی در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی به میزبانی کرمانشاه، اظهار داشت: با تدبیر و پیگیری‌های ویژه استاندار کرمانشاه این جشنواره اردیبهشت‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود در حالی‌که قرار بود این جشنواره در استان دیگری برگزار شود.

رئیس مرکز سیمای استان‌ها گفت: در زمان برگزاری این جشنواره جشن عروسک‌ها و عروسک‌گردانی در همه شهرهای استان اجرا و یک شور و نشاط خاصی در استان در زمان برگزاری جشنواره ایجاد خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره تاکید و بیان کرد: برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه در بین نسل کودکان و نوجوانان تلاش کردیم که میزبانی این جشنواره به استان کرمانشاه تعلق گیرد که با وجود اینکه قرار بود در استان دیگری برگزار شود، اما خوشبختانه با رایزینی‌ها و پیگیری‌هایی که صورت گرفت با میزبانی استان کرمانشاه موافقت شد.

وی تصریح کرد: در شعارها و تبلیغاتی که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته می‌شود حتما باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی» برجسته و به‌صورت ویژه نمایان داده شود.

استاندار کرمانشاه خواستار تبلیغ مناسب برای برگزاری این جشنواره در دیگر شهرهای کشور به ویژه تهران شد و گفت: باید تلاش کنیم که تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبی برای برگزاری این جشنواره در کرمانشاه که بدون تردید در توسعه نشاط اجتماعی کرمانشاه تاثیرگذار خواهد بود، صورت گیرد.

بازوند بیان داشت: به لحاظ اهمیت و ماهیت مهم این جشنواره حتما در جلسه شورای اداری استان این مهم را برای مدیران اجرایی استان تشریح خواهم کرد و همگی موظف به بکارگیری تمهیدات لازم برای برگزاری هر بهتر و باشکوه‌تر این جشنواره هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول