اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان:

امور فرهنگی در تقویت بعد معرفتی و اعتقادی دانشجویان تلاش کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: امور فرهنگی و دانشجویی باید در بعد معرفتی و اعتقادی دانشجویان گام برداشته و سند فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

امور فرهنگی در تقویت بعد معرفتی و اعتقادی دانشجویان تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرتضی قائمی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، ضمن تبریک چهل‌ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حمله تروریستی به پاسداران امنیت و آرامش بسیار دردناک بود و باید هوشیار شویم که دشمن درصدد ضربه زدن به انقلاب با هر ترفندی است.

وی با بیان اینکه امور فرهنگی در دانشگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ادامه داد: از حوزه فرهنگی و دانشجویی انتظار می‌رود در بعد معرفتی و اعتقادی گام برداشته و سند فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی  را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: جامعیت، تنوع، دقت و عمق کار فرهنگی باید با هماهنگی جامعه هدف همچون اساتید، کارکنان و دانشجویان در دستور کار این معاونت قرار گیرد.

وی یادآور شد: حفاظت از هویت ملی و دینی دانشجویان و محور قرار دادن اصول اعتقادی و مبانی اسلام باید در دستور کار  معاونت فرهنگی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان قرار گیرد.

قائمی ضمن قدردانی از زحمات علی طاهری در دوران مسئولیت معاونت فرهنگی دانشگاه، ابوالفضل یدالهی را به عنوان معاونت فرهنگی این دانشگاه معرفی کرد.

همچنین در ادامه حمیدرضا مظاهری به‌ عنوان مدیرکل جدید حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی و از تلاش‌های بهروز بیات در مدت تصدی این پست تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/89003/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول