اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

به مناسبت شهادت غیور مردان ایران و مدافعان امنیت صورت گرفت

پیام تسلیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی شهادت غیور مردان ایران و مدافعان امنیت را تسلیت گفت.

پیام تسلیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی شهادت غیور مردان ایران و مدافعان امنیت را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: 

"به نام الله پاسدارحرمت خون شهیدان"

گام دوم انقلاب را مانند گام اول آن، با شهادت برداشتیم و با نثار خون مظلوم‌ترین فرزندان ملت و مدافعان امنیت آغاز نمودیم که راه ما راه سرخ حسینی است.

حماسه یوم الله چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آنچنان چشم دشمنان را آزار داد که دل‌های پر از کینه و نفاق آنان به عملگی جیره‌خواران تکفیری، راه تسکین خود را در ریختن خون پاک پاسداران وطن دیدند و می‌بینند، غافل از اینکه خون هر شهید، مستقیم در همان مسیری سرازیر می‌شود که انتهایش نور است و عطر ظهور. خون شهیدان چله بزرگ انقلاب اسلامی، در خط مقدم عصر مهدی فاطمه(عج) است و این همان غفلت و نادانی و جاهلیت دشمنان قسم خورده ماست که این خون قرمز سبزپوشانمان است که رسوا می‌سازد جلادان تاریخ را.

جامعه فرهیخته فرهنگی و مطبوعاتی خراسان رضوی، ضمن اعلام انزجار عمیق و محکومیت عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان، با همدردی و عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌های داغدیده و عموم‌ ملت ایران، تاکید می‌ورزد که ما شهید می‌دهیم و موحدتر می‌شویم و این‌گونه بر ستیزه‌گران سراسر حقد و عداوت، سیلی می‌زنیم و گام دوم انقلاب اسلامی را محکم‌تر و با ایمانی راسخ‌تر بر می‌داریم.

معاونت فرهنگی و مطبوعاتی

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول