اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

با حضور اقشار مختلف مردم

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در اصفهان آغاز شد

طبق اعلام قبلی امروز ۲۷ بهمن تشییع پیکرهای شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچلستان بر روی دستان مردم اصفهان انجام می‌شود، این مراسم با حضور اقشار مردم و مسؤولان کشوری و لشکری از دقایقی قبل آغاز شده است.

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از غروب آفتاب چهارشنبه 24 بهمن ماه بود که خبر حمله انتحاری به اتوبوس پاسداران مرزهای کشور در رسانه‌ها منتشر شد و بار دیگر زخم تروریسم بر پیکر این ملت را تازه کرد.

حادثه‌ای که در آن 27 نفر از پاسداران لشکر 14 امام حسین اصفهان که مأموریت حفاظت از مرزها را در سال‌های اخیر بر عهده داشتند به شهادت رسیدند و 13 تن نیز زخمی شدند.

روز پنجشنبه بود که با استقبال خانواده‌ها و همرزمان شهدا، پیکر مدافعان وطن به اصفهان منتقل شد؛ صبح روز جمعه هم آخرین موعد دیدار خانواده‌ها با شهیدشان بود؛ شامگاه جمعه نیز پیکر مطهر شهدا در حسینیه بسیج اصفهان میزبان جمعیت انبوه شهروندان اصفهانی و مسؤولان کشوری و لشکری بود.

طبق اعلام قبلی ظهر امروز 27 بهمن ماه تشییع پیکرها بر دستان مردم اصفهان انجام می‌شود، این مراسم با حضور اقشار مردم، فرمانده کل سپاه پاسداران، دادستان کل کشور و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری از دقایقی قبل آغاز شده است.

حجت الاسلام محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب نیز از حاضران در تشییع شهدا هستند.

 

ابدان مطهر شهدا از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع خواهد شد، شهدای اصفهانی در همین مکان و تعدادی از شهدا که متعلق به شهرستان ها هستند به دیار خود می روند تا آنجا خاکسپاری شوند.

انتهای پیام/63064/م20/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول