اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

رد پای جریان خیانت در لوایح پالرمو دیده می‌شود

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همانطور که برای همه ملت روشن شد در جریانات اتفاق افتاده نظیر برجام و مشکلات اقتصادی که با آن روبرو هستیم عده ای خائن و جاسوس و غرب گرا دخیل بودند در این لوایح هم همان جریان خیانت دخیل است.

رد پای جریان خیانت در لوایح پالرمو دیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج‌، دانشجویان دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد به معاهده FATF در مسجد حضرت اباالفضل (ع) واقع در گلستان 5 شهر یاسوج اعتراض کرده و بیانه خود را خطاب به مسؤولان کشوری قرائت کردند.

در این مراسم ستار هدایت‌خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: به  شما قشر جوان، که به مسائل کشور توجه دارید و نشان دهنده رشد و تعالی جوانان است تبریک می گویم.

هدایتخواه بیان کرد: رهبران الهی نظام جمهوری اسلامی دغدغه  رشد جوانان کشور را داشته و درصدد هستند آنها  در سرنوشت کشور و همچنین مناطق بین المللی اثرگذار باشند در همین ارتباط رهبر انقلاب پیامی را مبنی بر گام دوم انقلاب خطاب به جوانان بیان فرمودند که محقق کننده حکومت جهانی موعود به وسیله شما جوانان باشد.

وی اضافه کرد: وقتی حرف  شما جوانان  حق خواهانه باشد، نباید از عده کم خود ولو اگر یک نفر باشید، بترسید و باید محور اصلی کار شما تشکیل حلقه‌های فکری برای تبیین و روشن گری و طراحی برنامه ها و عملیات اجرایی جهت پیاده سازی فرموده های رهبری و گام دوم انقلاب باشد.

هدایتخواه گفت: بعد از جنگ جهانی حکومت‌های استعماری تلاش داشتند که نهادهای سلطه را تاسیس کنند و به دنبال آنها مجموعه‌ای از معاهدات و کنوانسیون‌ها و با نوع نگاه و جهان بینی آنها طراحی شد و کشورهایی که بدون دقت به عضویت آن معاهدات درآمده اسیر کشورهای سلطه گر خواهند شد یکی از این معاهده ها و نهادها fatf است.

ستار هدایت‌خواه گفت: در سال ۹۴ آقای طیب نیا اعلام به عضویت درآمدن به این معاهده می‌کند و دولت برخلاف اصل ۷۷ قانون اساسی بدون تصویب مجلس شورای اسلامی 37 بند از  بند از لوایح fatf را به اجرا درآورد اما برای اجرا 3 بند دیگر آن حتما باید به تصویب مجلس می رسید.

وی افزود: در این رابطه رهبر انقلاب نسبت به این معاهده موضع گیری داشته و فرمودند: به کنوانسیون‌هایی که در اتاق فکر غربی‌ها پخت و پز می شود و ندانید انتهای آنها چه خواهد شد ورود نکنید.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همانطور که برای همه ملت روشن شد که در جریانات اتفاق افتاده نظیر برجام و مشکلات اقتصادی که با آن روبه رو هستیم عده ای خائن و جاسوس و غرب گرا دخیل بودند در این لوایح هم همان جریان خیانت دخیل است.

وی بیان کرد: پیوستن به این معاهدات خودتحریمی بوده و اگر ما این لوایح را تصویب کنیم، ۱۸۷ نفر، نهاد و سازمان کشور از جمله وزارت دفاع، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، سردار سلیمانی و...که آمریکا در لیست سیاه قرار داده توسط بانک های کشور باید تحریم شوند.

هدایتخواه دادمه داد: وقتی سناتور امریکایی می گوید ما رفتیم و قراردادی با ایران امضا کردیم که سردار سلیمانی را دستگیر کنیم و به آمریکا بیاوریم، همین است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دولت و مجلس شرایط را به گونه ای جلو برده که چه لوایح این معاهده  تصویب شود یا  نشود هزینه‌هایی برای کشور ایجاد می‌کند.

 وی بیان کرد: ماجراهای موجود در بازار نظیر گرانی گوشت  از طرفی با بالا رفتن قیمت ها آیا دولت نمی‌تواند آنها را کنترل کند؟، بیان می‌کنند نتیجه عدم عضویت به لوایح اف ای تی اف بوده است و در صورت پیوستن به آن معاهده مانند برجام اگر مشکلات حل نشد بیان می کنند تصمیم نظام بود و شرایط را به گونه ای بردند که در هرصورت برای نظام هزینه ایجاد شود.

انتهای پیام/82009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول